Aquesta informació la trobareu als apartats 4a, 4c, 5a i 5b del detall de la fitxa.

No apareix un o més projectes de recerca en els que participo o les dades són incorrectes

Tot projecte ha d’estar informat a la base de dades de la recerca de la UAB, EGRETA, i heu de constar dins de l’equip investigador com a IP o investigador. Abans d’enviar cap consulta, cal que verifiqueu totes les dades a EGRETA (Vídeo tutorial)

Si el projecte apareix però hi ha incorreccions, contacteu directament amb egreta@uab.cat aportant documentació acreditativa dels canvis, si escau: bé la resolució oficial del projecte on hi consti el nom de l’investigador/a en qüestió o bé un certificat signat pel representant legal de la institució que va rebre l’ajut on també hi consti el nom de l’investigador/a en qüestió.

Si el projecte NO apareix:

Verifiqueu que el projecte existeix a EGRETA (fer cerca per codi o títol del projecte)

Si el projecte no existeix a EGRETA omplir el formulari que hi ha a la Oficina Virtual de
Recerca i adjuntar la documentació acreditativa pertinent (enllaç).

Verifiqueu que consteu a l’equip investigador

Si no hi consteu, contacteu amb egreta@uab.cat, aportant documentació acreditativa de la vostra participació: bé la resolució oficial del projecte on hi consti el nom de

Verifiqueu si la vostra funció a l’equip investigador és correcta (IP, coIP, o investigador)

Si no és correcta, contactar amb egreta@uab.cat, aportant documentació acreditativa del seu rol.

Verifiqueu les dates d’inici i fi (vigència del projecte)

a. Si el projecte és gestionat per la UAB o un ens extern (altres universitats o institucions):

i. Si no era vigent a 31/12/AAAA-1 (desembre anterior a l’execució de la fitxa): no ha d’aparèixer a la fitxa.
ii. Si era vigent a 31/12/AAAA-1: revisar a EGRETA si les dates són correctes (cas freqüent de pròrrogues de projectes no informades a EGRETA). Si no són correctes, contactar amb egreta@uab.cat.

b. Si el projecte és d’un ens vinculat: com que aquests projectes s’entren a EGRETA amb posterioritat a la data de referència no es podrien incloure si no es fes un tractament diferenciat. Per això, es tenen en compte amb dos anys de decalatge, i només aquells que eren vigents a 31/12/AAAA-2 i no a 31/12/AAAA1, data aquesta última en que es fa el càlcul del potencial docent del professoratpe r al curs AAAA+1/AAAA+2.

i. Si no era vigent a 31/12/AAAA-2: no ha d’aparèixer a la fitxa, no cal fer cap gestió.
ii. Si era vigent a 31/12/AAAA-2: cal contactar amb l’OGD (o.govern.dades@uab.cat).

Si és un projecte extern i no apareix, revisar que estigui validat

No apareixen els no validats. Si no consta com a validat, contactar directament amb egreta@uab.cat i aportar la documentació acreditativa pertinent (vegeu més a dalt).

Verificar si es tracta d’un dels tipus de projecte inclosos en els criteris del MDA

NO es comptabilitzen els grups de recerca (SGR) ni les xarxes, i de projectes només es consideren els tipus següents (enllaç). Detalls al quadre 2 del MDA.

Per a qualsevol altra incidència, contacteu amb l’Oficina de Govern de les Dades
(o.govern.dades@uab.cat).

M’incorporo a la UAB des d’una altra universitat i no em consten els trams que tinc

En el cas que tingueu algun projecte concedit quan estàveu en una altra universitat o institució, haureu de contactar amb egreta@uab.cat per tal que ho informin a la seva base de dades corporatives amb la informació acreditativa que els aporteu.