Informat als apartats 12 i 13 de la fitxa.

No em consten tots els trams de recerca o transferència

Aquestes dades s’importen de la base de dades HOMINIS de la Unitat de Personal Acadèmic (UPAC). Quan estan concedits, la UPAC els registra a la seva base de dades.

Els trams de recerca intervenen en el càlcul del vostre potencial docent si sou personal permanent a temps complet.

Els personal funcionari pot tenir trams estatals i autonòmics mentre que el personal laboral els pot tenir autonòmics i bàsics.

A l’apartat 12 trobareu els trams de recerca i gestió que s’han tingut en compte pel càlcul del vostre potencial docent.

A l’apartat 13 de la fitxa trobareu tot el detall de trams, el període avaluat i la data d’entrada en vigor.

Els trams de recerca avaluen un període de sis anys. Es considera viu si no han passat més de sis anys des de l’entrada en vigor del tram.

Si un tram no apareix a la fitxa s’ha de contactar amb upac.administracio@uab.cat

M’incorporo a la UAB des d’una altra universitat i no em consten els trams que tinc

En el cas que tingueu algun tram concedit quan estàveu en una altra universitat o institució, haureu de contactar amb upac.administracio@uab.cat per tal que ho informin a la seva base de dades corporatives amb la informació acreditativa que els aporteu.