Fronteres Culturals a un Món Global (FROCGLOB) és un projecte dut a terme pel grup de recerca Antropologia i Història de la Construcció d’Identitats Socials i Polítiques (AHCISP) de la Universitat Autònoma de Barcelona, finançat pel Pla Nacional de Recerca Científica, Tècnica i d’Innovació 2017-2020 del MINECO (HAR2017-86776-P).

Mapes Culturals a un Món Global (MACGLOB) presenta una web dinàmica que ofereix al gran públic els resultats de la recerca en forma digital interactiva construïda a partir de bases de dades relacionades amb àrees culturals i els seus mapes en context. Es vol impulsar l’accés obert dels resultats de la recerca fonamental, en un format que dóna accés a mapes d’àrees culturals de diferents autors, escoles i regions del món que permetin la comparació en el temps i l’espai.

Tipus de projecteProjecte de recerca
Data2021/22
TècniquesGestió de dades / població d’una pàgina WEB
Responsabe(s) del projecteAlice Van der Bogen (UAB), Igor Bogdanovic (Open Labs)