El proper mes de novembre els UAB Open Labs acullen 4 tallers dirigits a alumnat de grau i màster sobre principis d’economia circular, ecodisseny, decreixement i perspectiva de gènere.

L’objectiu del curs és dotar de formació en sostenibilitat a la comunitat de la Universitat. Està dividit en quatre tallers en que els participants treballaran un projecte de manera autònoma i col·laborativa, seguint una proposta didàctica de recerca guiada, utilitzant principalment recursos d’Internet.

Aquesta proposta didàctiva ha estat creada per investigadors de l’ICTA i el Departament de Filosofia de la UAB, amb continguts sobre economia circular, ecodisseny, decreixement i perspectiva de gènere.

El curs començarà el 7 de novembre i comptarà amb sessions presencials i en línia fins el 28 de novembre. És gratuït la inscripció està oberta fins el 4 de novembre de 2024: https://forms.office.com/e/MgRF3YkQHF

Aquest curs l’organitzen la CORES de Ciutats Intel·ligents i Sostenibles, la CORE d’Educació i Ocupabilitat i els UAB Open Labs, en el marc del projecte europeu SustainEd