Com s’arriba a l’Escola de Doctorat de la UAB

Escola de Doctorat de la UAB

Masia Can Miró, Edifici U, Campus de la UAB, Travessera de Can Miró, 1, 08193 Bellaterra, Barcelona

Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC)
Agafeu la línia Barcelona-Sabadell (S2). Per arribar al centre del campus, baixeu a la parada Universitat Autònoma.
Podeu consultar els horaris de la línia al web dels FGC, www.fgc.cat.

RENFE
La línia R7 us durà a l’estació Cerdanyola Universitat. Consulteu-ne els horaris a rodalies.gencat.cat.

Des de l’estació Cerdanyola-Universitat hi ha un servei gratuït d’autobusos (només en dies laborables) que comunica amb els diferents edificis del campus.

En cotxe
Autopista AP-7. En sentit Girona-França, sortida Universitat Autònoma – Cerdanyola. En sentit Barcelona, sortida 7.

Autopista C-58. En sentit Barcelona, sortida 11. En sentit Sabadell-Terrassa, sortida 9.

En bus
Des de Barcelona:
l’empresa SARBUS ofereix un servei des de Fabra i Puig cada 30 minuts. Per a més informació, www.sarbus.com