Es disposa d’una nova versió del DESRE de viatges que pren com a model la darrera plantilla per a justificació de viatges i dietes de la Agencia Estatal de Investigación. S’han fet diverses modificacions per ajustar-se més a aquest Excel del Ministeri i facilitar als usuaris la introducció de les dades. En el següent manual […]
S’ha realitzat una millora en el llistat d’actius fixos que permet fer una selecció d’actius per data de vigència sempre i quan aquesta s’hagi informat dintre de les dades mestres de la fitxa d’actiu. Aquest nou paràmetre de selecció s’ha dissenyat per detectar canvis en el centre de cost i/o en les ubicacions informades dintre […]
S’ha pujat una millora a l’arbre de tramitació d’expedients que permet veure el motiu pel qual un responsable o un validador tècnic ha rebutjat una factura. Aquesta informació es visualitza en la línia corresponent al tràmit d’autorització.
Es posa en marxa un canvi en les compres menors finançades amb fons Next Generation. Els proveïdors hauran de signar un document annex a la compra que conté una Declaració d’Absència de Conflicte d’Interessos (DACI). La sol·licitud de signatura es farà per un correu electrònic enviat des de Summa i els documents s’annexaran a l’arbre […]
S’ha posat en marxa una millora en l’autorització web de factures que permet que el responsable pugui visualitzar els documents annexats en l’expedient de compra, com ara el pressupost. Aquesta informació ja era possible veure-la en el moment de validar les compres menors, però no en l’autorització de la factura. Per altra banda, també s’ha […]
S’ha posat en marxa la sol·licitud web de MCRE, que permetrà iniciar moviments de crèdit des del Portal d’usuaris de la intranet a usuaris no Summa o usuaris amb perfil de consulta. Com a novetats, destaquem: En l’enllaç podeu consultar el manual on s’explica tota la informació sobre el procediment. “Manual sol·licitud de MCRE“
S’ha creat un nou tipus d’expedient (PRCON) per a la pròrroga de contractes administratius CONTR. Únicament es pot utilitzar per aquest tipus d’expedient. S’ha publicat a la intranet el manual corresponent. Aquí hi teniu l’enllaç: “Manual PRCON“
Els correus que s’envien als responsables per autoritzar els COMPR fets a les agències de viatge contractades s’enviaran de forma immediata quan aquests rebin els expedients a la seva safata. El funcionament normal, que es continuarà donant per a la resta de COMPR, és que els expedients s’acumulin i s’enviï un correu únic cada hora amb […]
Per tal de facilitar la tramitació de les factures i prioritzar les de venciment proper, s’ha fet una modificació en la safata de tramitació d’expedients. Quan una factura estigui en el pas de la validació de la gestió econòmica, aquesta podrà veure la data de venciment de la factura. A més, s’incorpora la icona d’un […]
S’ha creat una nova sortida d’informació per consultar els ingressos en els projectes. En aquesta es mostren els ingressos per subvencions i per facturació i, també, les devolucions d’ingressos i les cancel·lacions. La informació es pot sol·licitar per anualitats. Trobareu la consulta en el menú de Comptabilitat pressupostària:
S’ha creat una consulta que permet veure quines persones han signat la DACI de projectes Next Generation, tant si són PAS com PDI. Es pot trobar en el menú de Compres:
Es posa en marxa l’enviament d’un correu electrònic a l’administrador/a de centre amb còpia al departament, la gestió econòmica i la cap de l’Àrea d’Economia quan hi hagi factures sense comptabilitzar i faltin 7 dies per al seu venciment. Quan faltin 2 dies, si segueixen pendents, s’enviarà un últim avís a les mateixes adreces.