S’han pujat a productiu algunes modificacions referents a la R8/RA. Els canvis més importants són:

  • Totes les peticions d’autorització prèvia hauran de tramitar-se via web. Ja no es podrà adjuntar aquesta autorització en format pdf a la sol·licitud de reserva.
  • Cap reserva que tingui com a interessat un PDI requerirà una autorització prèvia per part de la Cap de Persones.
  • A les peticions d’autorització prèvia no es validarà que els centres de cost o projectes on s’ha de carregar la despesa tinguin les partides creades o el saldo necessaris per generar la reserva.
  • Quan una reserva que té una petició d’autorització associada s’anul·la per haver-se rebutjat o quedat fora de termini, no caldrà generar una petició nova, sinó que es podrà tornar a fer servir la mateixa si cal fer una altra sol·licitud de reserva.
  • Es podran generar peticions prèvies que finalitzin l’any següent al d’inici. Això està pensat per peticions que es vulguin fer per un curs lectiu. En aquest cas el sistema permetrà fer dues reserves de la mateixa sol·licitud, una per any.

Podeu accedir al manual actualitzat des del següent enllaç:

Manual