A partir del dia 10/11/2022 serà obligatori annexar el document anomenat Memòria Justificativa en tots els contractes administratius. Aquest document s’haurà d’annexar en el tràmit Annexió d’Informes juntament amb la resta de documentació. La millora s’ha fet ja que la Oficina de Contractació Administrativa i Compres ha demanat que sigui obligatori que els expedients de […]
S’han pujat a productiu algunes modificacions referents a la R8/RA. Els canvis més importants són: Cap reserva que tingui com a interessat un PDI requerirà una autorització prèvia per part de la Cap de Persones. A les peticions d’autorització prèvia no es validarà que els centres de cost o projectes on s’ha de carregar la […]
En el següent document s’explica com descarregar adjunts de forma massiva des del DESRE quan es treballa amb Summaweb. Entrada actualitzada a 28.03.23
Teniu disponible una versió actualitzada del manual a la intranet. S’han afegit uns aclariments sobre les modificacions que poden fer les Gestions econòmiques en els registres que han donat d’alta. Manual
Us adjuntem el manual actualitzat per poder donar d’alta a un deutor descentralitzadament. Manual
S’ha afegit una validació en el programa de facturació a clients per tal que no es pugui posar 0% d’IVA sense que hi hagi el motiu d’exempció informat. També es valida que no hi pugui haver motiu d’exempció si l’IVA és diferent de 0%.
S’ha fet una millora a la facturació a deutors per tal que es puguin tenir formularis diferents segons si la via de cobrament és transferència o una altra. Al fer una sol·licitud el sistema mostrarà la via de cobrament que tingui el deutor i el mateix es veurà en el programa de facturació. Aquest […]
Es posa en marxa la nova sol·licitud web per pagaments puntuals de nòmina. Aquesta nova versió inclou tant els pagaments de l’encàrrec de col·laboració (R8) com els pagaments d’altres retribucions (RA). Destaquem, com a novetat, la possibilitat de demanar via web des de la mateixa pàgina la petició d’autorització prèvia a la Cap de l’Àrea […]
S’ha canviat l’aspecte general de la sol·licitud de facturació a clients. És una modificació en la visualització de les pantalles per tal de fer-lo més ergonòmic amb nous automatismes. I el canvi més important es veu en la pestanya Conceptes Facturables que mostra una disposició diferent dels camps per evitar haver d’utilitzar les barres laterals […]
En el document adjunt podeu trobar les instruccions per evitar que surtin pop-ups en el moment d’annexar documents o de consultar-los dins de Summa.
S’ha millorat el llistat d’expedients de compra menor general del menú de compres afegint informació sobre el validador tècnic que abans no es mostrava.
S’ha pujat a productiu un nou formulari per a la simulació de viatges amb el que es millora la visualització de les dades. El nou formulari també incorpora altres canvis com la generació automàtica d’un espai per les signatures o la identificació de l’interessat com a personal UAB o extern. Totes les simulacions de […]