Via de cobrament a deutors

S’ha fet una millora a la facturació a deutors per tal que es puguin tenir formularis diferents segons si la via de cobrament és transferència o una altra. Al fer una sol·licitud el sistema mostrarà la via de cobrament que tingui el deutor i el mateix es veurà en el programa de facturació. Aquest canvi […]

Posada en marxa de la nova sol·licitud de R8/RA

Es posa en marxa la nova sol·licitud web per pagaments puntuals de nòmina. Aquesta nova versió inclou tant els pagaments de l’article 83 (R8) com els pagaments d’altres retribucions (RA). Destaquem, com a novetat, la possibilitat de demanar via web des de la mateixa pàgina la petició d’autorització prèvia a la Cap de l’Àrea de […]

Canvi en sol·licitud de facturació a clients

  S’ha canviat l’aspecte general de la sol·licitud de facturació a clients. És una modificació en la visualització de les pantalles per tal de fer-lo més ergonòmic amb nous automatismes. I el canvi més important es veu en la pestanya Conceptes Facturables que mostra una disposició diferent dels camps per evitar haver d’utilitzar les barres […]

Nou formulari de viatges

  S’ha pujat a productiu un nou formulari per a la simulació de viatges amb el que es millora la visualització de les dades. El nou formulari també incorpora altres canvis com la generació automàtica d’un espai per les signatures o la identificació de l’interessat com a personal UAB o extern. Totes les simulacions de […]

Nova consulta Llistat Dades Facturació

S’ha creat una nova consulta, accessible a tots els usuaris, anomenada Llistat Dades Facturació. Es pot trobar en els Informes sobre Deutors del Menú Comptabilitat Financera. En aquesta consulta es poden veure les factures emeses per la UAB i comprovar si estan cobrades o no. Tots els usuaris podran visualitzar la sol·licitud prèvia i la […]

Correu recordatori interessat R8

  S’ha pujat a productiu una millora per la qual els interessats rebran un segon correu d’avís quan tinguin una R8 pendent de validar. Aquest correu s’enviarà, com en el cas dels responsables, quan hagin passat 3 dies de l’enviament del primer i l’interessat encara no hagi validat la reserva.

Validador tècnic de factures de contractes

A partir d’ara ja es pot assignar un validador tècnic a les factures de contractes. En el document adjunt podeu trobar la informació relativa a l’autorització de factures per part del validador tècnic tant en compres menors com en contractes administratius. “Fitxer”

Posada en marxa de les compres amb bestreta centralitzades

  Avui s’ha posat en marxa la possibilitat de fer compres centralitzades amb bestreta. Fins ara no era possible que un expedient de compres passés per un servei central i que al mateix temps fos una compra amb bestreta. De la mateixa manera que a la resta de compres centralitzades, primer es crearà la reserva […]

Posada en marxa del validador tècnic per a factures

  Es posa en marxa la validació tècnica que permet que una persona diferent del responsable pugui autoritzar factures. Aquesta figura és el validador tècnic que ha d’autoritzar les factures abans del responsable del centre de cost o projecte. L’alta del validador tècnic es fa en les noves comandes generades a partir d’avui (no es […]

Nova consulta dades empreses UE

S’ha posat en marxa una nova consulta per al CIF de les empreses de la Unió Europea, aquesta consulta permet comprovar que les dades són correctes després de donar una empresa d’alta com a creditor a Summa. En el fitxer adjunt trobareu informació sobre el seu funcionament. “Fitxer”