Posada en marxa de les compres amb bestreta centralitzades

  Avui s’ha posat en marxa la possibilitat de fer compres centralitzades amb bestreta. Fins ara no era possible que un expedient de compres passés per un servei central i que al mateix temps fos una compra amb bestreta. De la mateixa manera que a la resta de compres centralitzades, primer es crearà la reserva […]

Posada en marxa del validador tècnic per a factures

  Es posa en marxa la validació tècnica que permet que una persona diferent del responsable pugui autoritzar factures. Aquesta figura és el validador tècnic que ha d’autoritzar les factures abans del responsable del centre de cost o projecte. L’alta del validador tècnic es fa en les noves comandes generades a partir d’avui (no es […]

Nova consulta dades empreses UE

S’ha posat en marxa una nova consulta per al CIF de les empreses de la Unió Europea, aquesta consulta permet comprovar que les dades són correctes després de donar una empresa d’alta com a creditor a Summa. En el fitxer adjunt trobareu informació sobre el seu funcionament. “Fitxer“

Registre descentralitzat (Factures avançades)

En el fitxer adjunt trobareu informació per a poder registrar de forma descentralitzada les factures avançades aquestes factures són logístiques i, un cop registrades, es comptabilitzaran sempre amb un perceptor alternatiu. El registre està descentralitzat a les Gestions Econòmiques. “Fitxer“

Registre descentralitzat (Factures simplificades)

En el fitxer adjunt trobareu informació per a poder registrar de forma descentralitzada les factures simplificades així com la manera de registrar els manaments corresponents a aquest tipus de factures. El registre i la comptabilització està descentralitzat a les Gestions Econòmiques. “Fitxer“

Nova sortida d’informació DESRE de viatges

S’ha posat en marxa una nova sortida d’informació anomenada DESRE de viatges. Aquesta sortida permet visualitzar i gestionar els diversos documents relacionats amb viatges. En l’enllaç trobareu el manual per a la seva utilització. “Manual“

Nova validació en actius fixos

S’ha afegit una validació en els actius fixos que impediex que dues fitxes d’actiu puguin tenir el mateix número d’inventari. Així doncs, no es podrà repetir el número de l’etiqueta en dos actius diferents.

Enviament de la facturació per correu electrònic

Ja està operatiu l’enviament de la facturació per correu electrònic des de SUMMA. El procés de facturació serà el mateix que fins ara, amb la diferència que una vegada facturat, podrem enviar les factures per mail automàticament, seleccionant-les i clicant un botó des de la consola de facturació. Us adjuntem unes instruccions on s’explica el […]

Devolució de factures

En el document adjunt s’explica com poder retornar factures als proveïdors quan són incorrectes o a l’Àrea d’Economia si hi ha algun error.  Actualitzat el 14/03/2024. “Fitxer“