Enviament de la facturació per correu electrònic

Ja està operatiu l’enviament de la facturació per correu electrònic des de SUMMA. El procés de facturació serà el mateix que fins ara, amb la diferència que una vegada facturat, podrem enviar les factures per mail automàticament, seleccionant-les i clicant un botó des de la consola de facturació. Us adjuntem unes instruccions on s’explica el […]

Devolució de factures

En el document adjunt s’explica com poder retornar factures als proveïdors quan són incorrectes o a l’Àrea d’Economia si hi ha algun error.  Actualitzat el 14/03/2024. “Fitxer“

Correus informatius de factures no comptabilitzades

S’ha posat en marxa un sistema d’avisos de les factures registrades que no s’han comptabilitzat. El correu s’enviarà a l’adreça institucional del centre de cost informat en la capçalera de l’expedient de compres quan hagin passat 7 dies des del registre de la factura. S’enviarà un segon recordatori als 14 dies i un tercer quan […]

Informes de necessitat en projectes de recerca

S’ha modificat l’informe de necessitats de les compres menors quan es marca el flag de compres de l’àmbit de recerca. El text que es visualitza en aquests casos és diferent ja que indica el projecte i l’article de la llei que permet fer la compra. Els automatismes en la generació de l’informe i les autoritzacions […]

Autorització via web de responsables

A partir del dia 15.02.2019 es considera que quan un responsable autoritza via web, ho fa per a tots els casos: compres, reserves de l’article 83, factures i qualsevol  tipus de despesa que es generi al seu centre de cost o projecte. No caldrà demanar l’alta ja que aquesta es fa de forma automàtica tant […]