El proper 8 de maig a les 18:30 a la sala d’actes de la Casa Golferichs (Gran Via de les Corts Catalanes 491) tindrà lloc l’acte final de presentació del projecte TRANSEQUI. Durant l’acte, presentarem els principals resultats i conclusions del projecte, que posteriorment debatrem breument en una taula rodona amb la participació de:

• Ton Salvadó Cabré, Ex-director de Model Urbà de l’Ajutnament de Barcelona (2016-2019) i professor a l’escola d’arquitectura de Barcelona (ETSAB)
  • Amàlia Calderón Argelich, Investigadora postdoctoral al Laboratori de Justícia i Sostenibilitat Ambiental Urbana de Barcelona (BCNUEJ), Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals (ICTA-UAB).
  • Genís Domínguez, Membre d’Eixample Respira, Bicibús Eixample i Revolta Escolar

Així mateix, hi haurà un torn obert de preguntes i debat amb el públic assistent.  L’acte està obert a tothom i no és necessari inscriure’s prèviament. L’acte tindrà una duració aproximada de 90 minuts.