Vàrixs Amix Crítix han participat de la Jornada “Canviar l’educació per a canviar el món” celebrada el 14 i 15 d’octubre a Terrassa.

En concret, la Nerea Huertas (Escola Torres Jonama, Palafrugell) hi ha presentat la seva experiència d’aula “Ecofeminismes, pandèmia i conflictes armats“, com a una de les pràctiques d’Educació per la pau.

La pràctica ha quedat sistematitzada al Mapa de les experiències educatives que transformen el món, on trobareu aquesta i altres pràctiques.

Trobareu una ressenya de la Jornada aquí i en el següent vídeo:

Les jornades han estat organitzades per Lafede.cat, el Centre Promotor d’APS, l’Escola Lliure del Sol, el Departament d’Educació de la Generalitat, l’Agència Catalana de Cooperació al Desenvolupament, el Consorci d’educació de Barcelona, la Diputació de Barcelona i l’Ajuntament de Barcelona, i l’Ajuntament de Terrassa.