Inauguració Curs 2019-20 Facultat de Filosofia i Lletres.

Va obrir l’acte el Dr. Joan Carbonell, degà de la Facultat de Filosofia i Lletres.

Paraules del Dr. Albert Pèlachs, secretari de la Facultat de Filosofia i Lletres, que va llegir la memòria de la Facultat corresponent al curs 2018-2029.

Lliçó inaugural “(Tres) anècdotes per reflexionar sobre l’art contemporani” del Sr. Ferran Barenblit, director del MACBA. Presentació a càrrec de la Dra. Jèssica Jaques, professora de l’Àrea d’Estètica i de Teoria de les Arts.

Lliurament de distincions “Ad studia humanitatis fovenda“ al Sr. Josep Madorell, gerent del Consorci per a la Normalització Lingüística i al Dr. Josep Santaló, catedràtic de l’Àrea de Biologia Cel·lular.

Cloenda de l’acte a càrrec del Dr. Joan Carbonell i del Dr. Carlos Sánchez, Vicerector de Relacions Institucionals i de Cultura.

Autor: Servei d'Audiovisuals. Facultat de Ciències de l'Educació

Expedient: 954