Sobre el RD d’Acreditació
D’acord a les informacions del Secretari General d’Universitats, el nou RD d’acreditació ja compta amb l’autorització prèvia d’Hisenda i espera l’informe del Consell d’Estat. El Ministeri d’Universitats confia que pugui ser aprovat al Consell de Ministres del proper 18 de juliol.

Publicats el nou índex JCR i SCOPUS

Ja està disponible el nou índex JCR. Es pot accedir a través del FECYT (seleccionar UAB en la finestra dreta amb el títol “Instituciones federadas en la FECYT”). També espot accedir als índex d’ Scopus com a les taules de cites.

Com novetat, aquest any per primera vegada, es inclouen al JCR les revistes indexades a Arts & Humanities Citation Index (AHCI) y Emerging Sources Citation Index (ESCI) amb la següent aclariment: “While journals indexed in AHCI and ESCI are receiving a JIF for the first time in June 2023, they will not receive ranks, quartiles, or percentiles until the release of 2023 data in June 2024