El CSIF valora positivament que el Govern en funcions hagi decidit ajornar la reforma de la nova prova d’accés a la Universitat, tal i com vam recomanar al mes maig.
Des del nostre punt de vista consideràvem impossible començar el curs 2023/24 sense haver-se produït el desenvolupament normatiu per part de cada universitat, així com l’adaptació dels procediments de gestió i aplicacions informàtiques corporatives.

Esperem que la futura reforma es faci de manera consensuada en el nou cicle polític, a fi que hi hagi una EBAU única a tot l’estat sense diferències en exigència i nota. CSIF insisteix en una prova única que iguali les oportunitats d’accés al districte únic universitari.

Nou RD Doctorat

A continuació podeu trobar el RD 576/2023, de 4 de juliol. Aquest RD, modifica:

• RD 99/2011, de 28/1: en la regulació dels ensenyaments oficials de doctorat
  • RD 1002/2010, del 5/8: sobre expedició de títols universitaris oficials
  • RD 641/2021, de 27/7: que regula la concessió directa de subvencions a universitats públiques espanyoles per a la modernització i digitalització del sistema universitari espanyol en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.

CSIF us desitja un Bon Inici de Curs!