L’IPC de setembre puja al 3,5% i confirma la pèrdua de poder adquisitiu del 5,5% dels empleats públics.

És per això que des de CSIF demanen al govern en funcions (i ho traslladarem al futur govern) que cal una revisió salarial urgent!.

L’acord entre el Govern (ara en funcions), CCOO i la UGT, amb l’oposició de CSIF, està desfasat i és el culpable de la pèrdua de poder adquisitiu dels treballadors públics.

Sobre el reconeixement de quinquennis per docència impartida en un centre universitari estranger.

CSIF aconsegueix una sentència favorable al reconeixement de quinquennis per docència impartida en un centre universitari privat estranger. L’Assessoria Jurídica d’Universitats de CSIF guanya al Tribunal Superior de Justícia de Madrid la reclamació pel reconeixement de dos trams de quinquennis justificats en docència impartida a centres universitaris privats nord-americans.

La sentència obliga la universitat demandada a reconèixer els trams esmentats, així com a abonar les quantitats corresponents. La sentència falla a favor del demandant i establint jurisprudència en aquest aspecte.