ANECA acaba de publicar l’esborrany dels nous criteris d’avaluació i requisits mínims de referència dels mèrits i les competències requerits per obtenir l’acreditació estatal per a l’accés als cossos docents universitaris (TU i CU).

ANECA té previst un tràmit de participació no vinculant amb els actors interessats del conjunt de la comunitat universitària i científica. Aquest tràmit serà habilitat els propers dies i estarà disponible fins al 29 de febrer.

Per a CSIF no es admissible que cada vegada que es produeix un canvi de criteris en l’àmbit universitari, gran part del treball dels darrers anys dut a terme pel professorat es vegi greument afectat (serveixi com a exemple, l’actual convocatòria de sexennis de investigació).