El Govern presenta a informació pública el projecte de RD que desenvolupa el Sexenni de Transferència i amplia l’abast dels Sexennis de Recerca (una demanda reiterada moltes vegades pel CSIF al Govern).

A l’enllaç es troba el projecte de RD pel qual es modifiquen altres RD reguladors de les avaluacions del personal investigador dels Organismes Públics de Recerca i del personal docent i investigador de les Universitats públiques. Aquest tràmit estarà obert 15 dies per demanar les aportacions de les persones interessades.

En el cas dels sexennis de transferència, es produeix una ampliació objectiva del seu àmbit amb no només l’activitat investigadora, com passava fins ara, sinó també la transferència dels resultats de la investigació. En el cas dels sexennis del personal de recerca, aquests avaluaran i reconeixeran per primera vegada tots els mèrits de recerca realitzats anteriorment al sector públic i a qualsevol universitat, tant a Espanya com a l’estranger.