Us fem arribar la comunicació que ha fet CSIF en quant a propostes de modificacions sobre el “Proyecto de RD por el que se modifican varios decretos reales reguladores de las evaluaciones del personal investigador de los Organismos Públicos de Investigación y del personal docente e investigador de las Universitats Públiques”.

En resum les propostes es centren en:

1) Denunciar que s’imposi el costum de substituir la negociació amb les Organitzacions Sindicals pel tràmit de presentar a informació pública normes que afectaran directament a les condicions laborals del PDI.

2) Sol·licitar eliminar la prohibició de presentar sol·licituds en el mateix període per a tots dos tipus de sexennis, ja sigui d’activitat investigadora o de transferència de coneixement.

3) Demanar eliminar el requisit previ de tenir un sexenni d’investigació reconegut per poder sol·licitar la transferència.

4) Exigim la negociació d’aquests temes amb els representants dels treballadors que ens permetria discutir reivindicacions històriques com l’adjudicació del nivell 30 a CU i 29 a TU, ampliar a 7 el nombre màxim de sexennis i la millora retributiva del complement (que en el Projecte de RD és més baixa de la que algunes universitats estan abonant actualment).

Comunicació enviada al Secretari General d’Universitats: