Vols fer un doctorat en adquisició del llenguatge?

S’ha obert el termini de la sol·licitud d’AJUDES PER A LA FORMACIÓ DE PROFESSORAT UNIVERSITARI FPU 2023. L’enllaç a la pàgina web de la convocatòria és:

Període de sol·licitud: 17/01/2024 al 15/02/2024

El sol·licitant haurà d’adjuntar a la sol·licitud:

-Certificat acadèmic oficial on consti el compliment  dels requisits (als sol·licitants els estudis dels quals siguin dels 240 crèdits requerits o titulació estrangera equiparable no se’ls sol·licita el màster; de fet el podrien estar realitzant durant el procés de sol·licitud).

-Avaluació del Currículum vitae del director/a de la tesi doctoral.

-Avaluació de la Memòria del projecte formatiu i de la tesi doctoral

La trajectòria acadèmica i professional del candidat/a s’emplena a la pròpia sol·licitud en format formulari.

——-

Si hi esteu interessats, poseu-vos en contacte amb Anna Gavarró (anna.gavarro@uab.cat) o Elena Pagliarini (elena.pagliarini@uab.cat) o Sergio Balari (sergi.balari@uab.cat)