Els continguts produïts per una televisió pública no es consideren lliures de drets amb finalitats de docència i recerca. Cal una autorització expressa del productor, tot i que sovint la seva projecció no suposa cap cost.

Per a la projecció a l’aula de material de qualsevol televisió, si us plau, ompliu el formulari “Gestió de drets audiovisuals per a la docència” que trobareu a la Seu Electrònica.

En el cas de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, aquesta permet que la comunitat universitària de la UAB utilitzi com a material docent o d’investigació tot el que està penjat a la seva pàgina web. Si es requereix material que no està disponible a la web cal fer-li arribar la sol·licitud d’una còpia segons les condicions que estan disponibles al següent enllaç

La UAB no disposa, de moment, de cap autorització per part d’altres cadenes de televisió.

Última actualització d'aquesta pàgina: 11 abril 2024