La Política institucional d’accés obert de la Universitat Autònoma de Barcelona i la Política institucional d’accés obert per a les dades de recerca de la Universitat Autònoma de Barcelona estipulen quina producció científica s’ha de publicar al Dipòsit Digital de Documents de la UAB (DDD). En el cas que estigueu en possessió dels drets d’explotació recomanem que assigneu una llicència Creative Commons i la feu constar dins de cadascun dels documents, ja que molts es recuperen a través de cerques a internet sense passar pels portals que els contenen.

En el cas de pàgines web personals és recomanable no penjar el text complet dels documents o els conjunts de dades sinó enllaçar amb la versió d’aquests documents o conjunts de dades que hi hagi penjats al repositori institucional o a les plataformes editorials.

Última actualització d'aquesta pàgina: 5 abril 2024