Cada institució decideix com organitzar internament totes les qüestions relatives a la protecció de dades.

La Universitat Autònoma de Barcelona té un Delegat de Protecció de Dades (proteccio.dades@uab.cat), per determinar els tràmits i la documentació necessària per portar-ho a terme d’acord amb les exigències del Reglament Europeu de Protecció de Dades i la resta de les disposicions vigents en la matèria amb les funcions i les responsabilitats previstes en el RGPD.

La UAB, com a institució, és la responsable de tots els tractaments. A més, hi ha responsables interns dins de la universitat en funció de les dades que tracten (caps d’Àrees, caps de Serveis, responsables d’unitats administratives, Investigadors Principals de Projectes…). Per a més informació consulteu la Normativa per al tractament de dades de caràcter personal de la Universitat Autònoma de Barcelona (aprovada pel Consell de Govern el 17-3-2021).

Per a més informació, consulteu la pàgina web de Protecció de dades.

Última actualització d'aquesta pàgina: 6 abril 2022