L’actualització de la informació dels màsters universitaris al web és un procés col·laboratiu que es gestiona de manera descentralitzada i hi participen els agents següents:

Àrea de Comunicació i de Promoció

Introduïm les dades no acadèmiques i més relacionades amb la vessant promocional del màster: presentació, sortides professionals, imatges, web del màster, modalitat, preu.
Ens podeu fer arribar les vostres peticions de canvis a l’adreça masters.oficials@uab.cat.

Oficina de Qualitat Docent

Es responsabilitza de tota la informació que consta a la memòria: nom del màster, tipus de màster, places, crèdits, idioma, centre docent, universitats i institucions participants, perfil de l’estudiant, requisits d’admissió, criteris de selecció, complements de formació, descripció del màster, estructura del pla d’estudis i competències.

Coordina juntament amb l’Oficina de Gestió de la Informació i de la Documentació les dades de “El màster en xifres”.

Assessoren també sobre les guies docents. Les guies docents s’han d’introduir prioritàriament a l’aplicació https://guies.uab.cat i la web recull directament la informació. Trobareu tots els detalls sobre com fer-ho a l’enllaç següent:
En cas de no poder introduir la informació a l’aplicació seran els centres docents els encarregats de posar-les al web.

Centres docents

Gestionen dos assets:

1. Asset MasterCentre: s’hi posen els aspectes pràctics del dia a dia com les dates d’inici i fi de curs, els horaris de les classes, la documentació per a l’admissió, les dates i la informació de matrícula i la informació addicional al pla d’estudis. També hi ha un apartat per especificar els aspectes relacionats amb l’avaluació de la qualitat. Els centres docents també publiquen les guies dels mòduls en el cas dels màsters que encara no introdueixen aquesta informació en l’aplicatiu institucional.
  2. Asset MasterDepartament: recull informació molt específica sobre professorat, coordinació del màster, treball de fi de màster, beques, oportunitats de recerca i pràctiques.

Àrea d’Afers Acadèmics

Actualitza les informacions generals relacionades amb el procés d’admissió (sol·licitud d’admissió al màster, comunicació de l’admissió, reserva de plaça) i de matrícula (passos a seguir per fer la matrícula i documentació).

D’altra banda, volem recordar a tots els editors implicats la importància d’assegurar la qualitat lingüística del web i per tal de fer-ho, cal demanar la correcció del Servei de Llengües de la UAB a tots els textos.

Documentació

A continuació trobareu diversos documents que detallen quins camps hi ha a la fitxa dels màsters universitaris i qui els ha d’emplenar.