L’actualització de la informació dels programes de doctorat es porta a terme mitjançant un procés col·laboratiu que es gestiona descentralitzadament i en el qual hi participen els actors següents:

Àrea de Comunicació i de Promoció

Introdueix les dades no acadèmiques i més relacionades amb la vessant promocional de la fitxa web del programa de doctorat:

  • miniargumentari,
  • maxiargumentari,
  • imatge de capçalera,
  • preu,
  • tipologia del programa de doctorat,
  • àmbit(s) de coneixement,
  • sortides professionals,
  • testimonis,
  • vídeo promocional,
  • bàners,
  • email de contacte per als formularis, i
  • avisos d’esdeveniments transversals.

Qualsevol canvi que afecti a aquests apartats, cal demanar-lo a info@uab.cat., indicant a l’assumpte del correu DOCTORAT.

Escola de Doctorat

L’Escola de Doctorat és la responsable de l’actualització de dos blocs d’informació:

D’una banda, proveeix els continguts dels textos genèrics (comuns per a totes les fitxes web) que contenen informació sobre els aspectes que es relacionen a continuació:

  • la direcció i la tutoria de tesi,
  • admissió,
  • documentació per a l’admissió,
  • matrícula,
  • calendari i documentació per a la matrícula,
  • passos a seguir un cop feta la matrícula,
  • documents de compromís, de sol·licitud de pla de recerca i de modificació de pla de recerca que es mostren per defecte,
  • activitats formatives transversals,
  • estades a l’estranger,
  • cotutela,
  • menció Doctor Internacional,
  • avaluació i seguiment anual de la tesi,
  • dipòsit online,
  • informacions específiques comunes relacionades amb les tesis, i
  • premis extraordinaris de doctorat.

D’altra banda, als assets DoctoratEscola, un d’específic per a cada programa de doctorat, s’haurà d’informar, si s’escau, els camps següents:

  • Documentació per a la matrícula.
  • Document de compromís (si no hi ha específic del programa, es visualitzarà el ‘document de compromís per defecte’ que s’esmentava al bloc anterior.
  • Document d’activitats.
  • Document de sol·licitud d’aprovació del pla de recerca (si no hi ha específic del programa, es visualitzarà el ‘document de sol·licitud d’aprovació del pla de recerca per defecte’ que s’esmentava al bloc anterior.
  • Document de modificació del pla de recerca (si no hi ha específic del programa, es visualitzarà el ‘document de modificació del pla de recerca per defecte’ que s’esmentava al bloc anterior.
  • Cotutela (seleccionar si es mostra o no el TG predefinit).
  • Menció Doctor Internacional (seleccionar si es mostra o no el TG predefinit).

Tècnic/a de Qualitat de l’Escola de Doctorat (OQD)

El/la Tècnic/a de Qualitat de l’Escola de Doctorat és responsable de l’actualització de dos blocs d’informació.

D’una banda, proveeix els continguts dels textos genèrics (comuns per a totes les fitxes web) que contenen informació sobre els aspectes que es relacionen a continuació:

  • Requisits d’accés generals
  • Tipologies i Ètica en la recerca
  • Sistema de Garantia Interna de Qualitat dels centres

D’una altra banda, als assets DoctoratQualitat, un d’específic per a cada programa de doctorat, s’hauran d’informar, d’acord amb el que consta a la memòria, els camps següents:

  • nombre de places,
  • idiomes en què es pot realitzar la tesi,
  • universitats o institucions responsables,
  • departaments o instituts vinculats,
  • institucions que hi col·laboren,
  • coordinador o coordinadora,
  • composició de la Comissió Acadèmica del programa de doctorat,
  • codi RUCT de la titulació,
  • mostrar llistat de professorat (Sí/No),
  • línies de recerca i directors de tesi (i tutors, si s’escau),
  • criteris de selecció,
  • complements de formació,
  • informació específic del SGIQ relacionada amb cada programa de doctorat, i
  • enllaç segell de qualitat.

Coordinacions dels programes de Doctorat

Les coordinacions dels programes de doctorat, a través de les persones que hagin designat com a editores de contingut, mantenen actualitzada la informació següent que trobaran a l’asset DoctoratDepartamentInstitut corresponent al seu programa de doctorat:

  • dades de contacte administratiu,
  • informació addicional de la pestanya ‘Línies i Direcció’ (2 camps: “Títol” i “Contingut”),
  • admissió,
  • documentació per a l’admissió,
  • documents per a l’admissió,
  • preadmissions,
  • requisits d’accés específics,
  • matrícula,
  • activitats específiques obligatòries i optatives,
  • avaluació i seguiment,
  • documents seguiment anual de la tesi,
  • dipòsit online,
  • informacions específiques del PD per a la defensa de la tesi,
  • tesi doctoral com a compendi de publicacions,
  • enllaços tesi doctoral com a compendi de publicacions, i
  • reconeixement i premis.

Documentació de suport

A continuació trobareu diversos documents que detallen quins camps hi ha a les fitxes web dels programes de doctorat i qui els ha d’emplenar, així com breus tutorials que us poden ser d’utilitat per començar amb l’edició dels continguts:

Compartir esta página