La gestión de los centros educativos en situación de confinamiento en Iberoamérica

informe-redage-2020
Any de publicació: 2020
Autoria: Joaquín Gairín, Cristina Mercader
Editorial: EDO-Serveis
ISBN: 978-956-6040-19-4
URL: https://ddd.uab.cat/record/236704?ln=ca

La coordinació de l’informe ha estat a càrrec de Joaquín Gairín i Cristina Mercader, ambdós membres del CRiEDO.

Aquesta aportació recull el treball de 40 especialistes de 16 països iberoamericans que aporten els seus estudis i valoracions sobre les actuacions educatives que els centres educatius d’iberoamèrica han realitzat, realitzen i poden realitzar en situació de confinament. El document, que parteix de la necessitat de reflexió i actuació derivada de la pandèmia actual, pot donar resposta també a situacions que es puguin donat amb motiu d’altres problemes de tipus social o natural que obliguin a situacions de confinament de la població.

Les aportacions, que es centren en l’ensenyament obligatori de cada país, analitza com la situació de confinament ha afectat el funcionament de les institucions educatives. Per a fer-ho es presenten les normatives nacionals que s’han donat als centres educatius per tal d’executar les activitats formatives, les actuacions concretes que han hagut d’implementar els centres educatius i quins són els aspectes vinculats amb l’organització i gestió del centre que s’han vist afectats. Així mateix, cadascun dels capítols presenta experiències concretes del context de referència que poden resultar il·lustratives dels anàlisis i reflexions formulades.

Comparteix a les xarxes: