María Pilar López Belbeze

Em vaig llicenciar en Ciències Econòmiques i Empresarials per la Universitat de Saragossa i vaig fer el doctorat a la UAB. Des de l’any 2002 estic afiliat al Departament d’Empresa com a professor universitari en l’àmbit del màrqueting. Actualment, la meva recerca principal gira al voltant de la sostenibilitat del consumidor en el marc de l’elecció de la marca, explorant les seves implicacions per a les estratègies comercials i de màrqueting. La meva cartera científica compta amb 35 publicacions o documents científics, inclosos 18 en revistes indexades pel JCR. He presentat més de 60 treballs a congressos nacionals i internacionals i he col·laborat activament en 14 projectes de recerca. En l’àmbit de l’educació, estic especialitzat en màrqueting, màrqueting digital i neuromàrqueting tant per a programes de grau com de màster. A més, participo en diferents funcions de gestió, destacant-me com a coordinadora de la MU en Màrqueting des de l’any 2011. Durant tres anys, he participat activament com a membre i he ocupat un càrrec a la junta directiva de l’Associació Espanyola d’Acadèmics i Màrqueting professional.

Línies de recerca:
Consumidor sostenible, emprenedoria en màrqueting, estratègia de màrqueting

Comparteix a les xarxes: