2021. Membre del jurat del I Concurs fARSA de textos de microteatre, amb Manuel Molins, Vicent Ferrer ‘Morna’, Maria Jesús Andany i Carme Morell, promogut per Edicions Aïllades, d’Eivissa (Pitiüses).

2021. Membre del jurat d’Arts Escèniques, amb Agnès Blot, Santiago Fondevila, Jordi Jané i Bàrbara Raubert, dels Premis Serra d’Or.

2021. Membre del jurat, amb Núria Dalmases, Jaume Jovells, Anton Not i Laia Soldevila, del V Concurs de textos teatrals per a espectacles de petit format, convocat per Saó de Ponent de Mollerussa.

2020-2021. Membre del jurat, amb Enric Ciurans, Narcís Comadira, Enric Gallén i Albert Mestres, del II Premi Teresa Cunillé, convocat per la propietat del Teatre Romea de Barcelona.

2020. Membre del jurat, amb Carles Batlle, Cristina Clemente, Andreu Gomila i Aina Tur, del premi Pere Capellà de Teatre dels 49 Premis Octubre, convocats per Edicions Tres i Quatre de la ciutat de València. 31 d’octubre.

2018-2019. Membre del jurat, amb Enric Ciurans, Narcís Comadira, Enric Gallén i Albert Mestres, del I Premi Teresa Cunillé, convocat per la propietat del Teatre Romea de Barcelona.

2017. Membre del jurat, amb Pilar Almeria i Bernat Joan, del premi de Teatre dels 46 Premis Octubre, convocats per Edicions Tres i Quatre de la ciutat de València. 28 d’octubre.

2016-2019. Membre del jurat, amb Núria Dalmases, Jaume Jovells, Anton Not i Alba Pla, del I, II, III i IV Concurs de textos teatrals per a espectacles de petit format, convocat per Saó de Ponent de Mollerussa.

2011-2017. Membre del jurat de la Beca d’estudi de la figura i obra d’Artur Bladé i Desumvila, impulsada per l’Arxiu Comarcal de la Ribera d’Ebre en col·laboració amb la Universitat Rovira i Virgili de Tarragona el Consell Comarcal de la Ribera d’Ebre, l’Ajuntament de Benissanet, el Centre d’Estudis de la Ribera d’Ebre i l’Associació Cultural Artur Bladé i Desumvila, en les edicions de 2011-2012, 2012-2013, 2013-2014 i 2016-2017.

2016. Membre del jurat del I Certamen de literatura jove dels Països Catalans, en el marc del XV Congrés d’estudiants de filologia catalana de la UAB. Facultat de Lletres, 13-14 d’abril.

2014. Membre del Jurat, amb Sebastià Bennasar (president), Ester Rivera Dolz, Albert Porras i Marta Estella, del XXè Premi de Novel·la «Valldaura-Memorial Pere Calders», convocat per l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès i la Universitat Autònoma de Barcelona.

2013. Membre del Jurat, amb Gonzalo Pontón, Jordi Jordana, Maria Victòria Loviana i Miguel Ángel Sanz, del XIX Premi de Novel·la «Valldaura-Memorial Pere Calders», convocat per l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès i la Universitat Autònoma de Barcelona.

2012. Membre del Jurat, amb Ester Arana Massana, Maria Victòria Lovaina Ruiz, Núria Ribalta Sanz, Daniel Sánchez Pardos, del XVIII Premi de Novel·la «Valldaura-Memorial Pere Calders», convocat per l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès i la Universitat Autònoma de Barcelona.

2010. Membre del jurat, amb Jordi Coca i Manuel Molins, del VIII Premi Octubre de Teatre, convocat per Edicions Tres i Quatre de la ciutat de València.

2010. President del jurat del XIII Premi Internacional AIET de Teatre Universitari Josep Robrenyo [Miquel M. Gibert, Anna Güell, Josep Maria Miró i Pere Planella], convocat per l’Associació d’Investigació i Experimentació Teatral de la Facultat de Geografia i Història de la Universitat de Barcelona.

2009. Membre del jurat del XII Premi Internacional AIET de Teatre Universitari Josep Robrenyo [amb Joan Cavallé, Manuel Molins, Maria Josep Ragué i Carme Sansa], convocat per l’Associació d’Investigació i Experimentació Teatral de la Facultat de Geografia i Història de la Universitat de Barcelona.

2007. Membre del jurat [amb Jordi Llavina i Fina Rifà] del Premi Mercè Llimona de Literatura infantil il·lustrada, convocat per l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, amb la col·laboració de la Fundació Caixa de Catalunya i Publicacions de l’Abadia de Montserrat. La Pedrera de Barcelona, 4 de maig.

2004. Membre del jurat [amb Pere Daussà, Mònica Ruz, Carme Pomareda, Pep Pla, Pepa Plana, Agustí Coll, Aurelià Garcia] del Premi Xarxa de teatre infantil, convocat per la Fundació Xarxa d’Espectacle Infantil i Juvenil de Catalunya.

2004-2007. Membre del jurat dels Premis als Treballs de Recerca de Batxillerat, convocats pel Cercle Professional de Vilanova i la Geltrú.

2003-2006. Membre del jurat de la primera edició del Premi de Teatre Ramon Vinyes [amb Lluís Calderer, Lídia Canals, Joan Casas, Jaume Huch, Jordi Lladó, Francesc Massip, Joaquim Noguero i Daniel Tristany], de la segona [amb Joan Casas, Jordi Lladó, Joaquim Noguero i Daniel Tristany], de la tercera [amb Lourdes Barba, Joan Casas, Lydia Canals i Joaquim Noguero] i la quarta [amb Lourdes Barba, Joan Casas, Jaume Huch i Jordi Lladó], convocat per l’Institut Municipal de Cultura de Berga i concedits el 3, 8, 7 i 6 de maig, respectivament.

2002. Membre del jurat del VII Premi Internacional AIET de Teatre Universitari Josep Robrenyo [Maria Josep Ragué, Pere Daussà, Josep M. Diéguez, Jordi Giramé, Carme Sansa i Òscar García], convocat per l’Associació d’Investigació i Experimentació Teatral de la Facultat de Geografia i Història de la Universitat de Barcelona.

2001-2004. Preseleccionador, durant quatre edicions, de les obres presentades al Premi Born de Teatre, convocat pel Cercle Artístic de Ciutadella de Menorca. En col·laboració amb Joaquim Noguero (2001 i 2004) i Sònia Hernández (2002-2003).