Pròxims events científics en que el GABRMN ha participat o participarà:

1. ESMRMB (European Society for Magnetic Resonance in Medicine and Biology) 40th Annual Congress.

Barcelona, 2-5 Octubre, 2024

Congrés Europeu per excelència de la comunitat científica dedicada a totes les modalitats de ressonància magnètica, aplicades a medicina i biologia.

El GABRMN participarà amb una xerrada de la Dra. Ana Paula Candiota que porta per títol. “Tuning immunotherapy and molecular imaging to improve outcome in glioblastoma“.

A més, participarem amb un treball en forma de pòster amb el títol “Unraveling metabolomic changes in GL261 GB responding to TMZ therapy through high-resolution magic angle spinning data“, que ha comptat amb la participació de membres del Instituto Interuniversitario de Investigación de Reconocimiento Molecular y Desarrollo Tecnológico (IDM) (Dr. Mª Carmen Martínez-Bisbal) i del Biomedical Magnetic Resonance Laboratory-BMRL (Dra. Maria Luisa García-Martín).

2. NanoMedicine International Conference – NanoMed 2024

Barcelona, 23-25 Octubre, 2024

NanoMedicine 2024 cobrirà els desenvolupaments internacionals més recents en el camp de la Nanobiotecnologia i la Nanomedicina. Els participants obtindran una visió completa de l’estat de l’art en aquests camps, així com de la investigació realitzada i els resultats més recents. Es discutiran els avenços recents, les dificultats i els descobriments, així com les tendències emergents i futures dels camps convergents de la Nanotecnologia, la Biotecnologia i la Medicina. L’esdeveniment ofereix als participants tant de la ciència com de la indústria l’oportunitat de debatre nous projectes de cooperació. El GABRMN participarà específicament del tòpic “Nano-Carriers for Drug Delivery and Drug Targeting”.

3. Congreso CIBER 10 años avanzando juntos en salud

Valencia, 27-29 Novembre, 2024

Del 27 al 29 de novembre, tindrà lloc al Palau de Congressos de València, amb el personal investigador de les 13 àrees del Consorci, el desè aniversari del CIBER.

És una oportunitat per aprofundir en els valors del Consorci CIBER i afavorir la col·laboració i la recerca de solucions per a la salut.

4. Atenció: el GABRMN participarà en l’organització del pròxim ISMRM Iberian Chapter Annual Meeting, que tindrà lloc a Barcelona els dies 3 i 4 de juliol. Proximament publicarem més novetats.