Andreu Espasa De la Fuente és doctor en Història Comparada, Política i Social per la Universitat Autònoma de Barcelona (Premi Extraordinari de Doctorat, 2014). Autor de Estados Unidos en la Guerra Civil Española (Catarata, 2017) i Historia del New Deal. Conflicto y reforma durante la Gran Depresión (Catarata, 2020). Ha publicat articles acadèmics a Estudios de Historia Moderna y Contemporánea, Mexican Studies i International History Review. Ha estat investigador del Instituto de Investigaciones Históricas de la Universidad Nacional Autónoma de México. Actualment és professor col·laborador al Grau de Relacions Internacionals de la Universitat Oberta de Catalunya i professor associat del Departament d’Història Moderna i Contemporània de la Universitat Autònoma de Barcelona. Les seves línies d’investigació se centren en la diplomàcia nord-americana durant el New Deal i en el naixement del moviment neoliberal nord-americà als anys trenta i quaranta.

ORCID: