Secció de la Intersindical-CSC (UAB)

El 20 de juny del 2019 estan previstes les eleccions sindicals a la Junta de PDI i el Comitè d’Empresa de PDI. Un grup de professores i professors de diferents facultats considerem necessari un canvi en els nostres espais de representació per tal que es defensin els drets del PDI des de la realitat catalana, sense dependre dels interessos dels sindicats estatals. Per aquest motiu hem presentat una llista de la Intersindical-CSC, un sindicat feminista, català i republicà amb una acció social progressista.

Els objectius de la nostra Secció Sindical són la millora de les condicions de treball, retributives, de formació, de promoció, de conciliació personal, familiar i laboral, de l’organització del treball, i de la defensa d’una Universitat Pública i de Qualitat i al servei de tota la societat.

Hem fet molta feina i hem aconseguit obtenir representants de totes les facultats de la UAB. Si teniu qualsevol dubte o voleu contactar amb nosaltres, podeu fer-ho en aquesta adreça de correu: intersindical.csc AT uab.cat.

Sobre la Intersindical-CSC

La I-CSC és un sindicat català, independentista i de classe que agrupa [persones] treballadores de tots els sectors productius. Treballem perquè el marc normatiu de les relacions laborals (convenis, lleis, pactes laborals, formació, seguretat social…) es decideixin i negociïn el més a prop possible del treballador i no a Madrid o Berlín. La solidaritat, la unitat d’acció i la defensa dels interessos de tot el conjunt de treballadores són principis fonamentals de la nostra activitat sindical.

Impulsem un model sindical alternatiu a les estructures burocratitzades, basat en la importància de les seccions sindicals (conjunt de treballadores i treballadors afiliades al sindicat en una empresa o entitat) i les eines de participació de tots i totes les treballadores. Entenem que Catalunya ha de ser subjecte de les relacions laborals, tant de fet com de dret, i que ha de ser el marc normal de l’elaboració i aplicació del conjunt de normes, pactes, acords i convenis en matèria de treball i de seguretat social.

La I-CSC és actualment la primera força sindical nacional, i agrupa [persones] afiliades i delegades sindicals d’arreu del territori i de diferents sectors. Es declara com un sindicat laic, independent, democràtic i participatiu i impulsa un model sindical que dóna una importància transcendental a les seccions sindicals per tal que s’organitzin i tinguin plena autonomia i decisió dins l’àmbit de la seva empresa.

La I–CSC manté relacions d’intercanvi i de col·laboració amb els bascos ELA i LAB, el gallec CIG, el sard CSS o el cors STC. A escala internacional, forma part del Comitè Executiu de la Plataforma de Sindicats de Classe de Nacions Sense Estat (PSCNSE) i és membre de la Federació Sindical Mundial. En el camp de la cooperació internacional, desenvolupa projectes amb sindicats colombians (Fensuagro i Sintraunal), equatorians (Fenocin) i bolivians (CSUTCB) i participa activament en la creació d’una central sindical maputxe.

Més informació: