El treball per projectes és una proposta educativa que requereix una negociació amb un status quo poc cordial. La distribució per matèries, la cultura educativa de famílies i alumnes, la preocupació pels continguts, són algunes fronteres que es poden creuar mitjançant el pacte i la negociació.
Aquest és el contingut de la ponència Cartografia del treball per projectes. Un paisatge abrupte de fronteres i pactes sobre els límits i l’aplicació del treball per projectes (ABP), presentada en el marc de la taula rodona “Una foto sobre l’ABP“, compartida amb Hermini Segarra, Manolo Rodríguez i Paula Escobedo, amb l’objectiu de fer emergir alguns dels elements clau de l’ABP, en el marc de les I Jornades d’Aprenentatge Basat en Projectes (ABP) #csABP, celebrades els dies 13 i 14 de febrer al CEFIRE de Castelló.
Fitxer-presentació de la ponència i vídeo de la taula rodona:
[slideshare id=44101420&w=476&h=400&sc=no]
.
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=U9988oiHhR8]
Enllaç a un post relacionat: Equilibrio entre Proyectos y Contenidos. Protocolo TPoP, pan y chocolate.