Vés al contingut
Universitat Autònoma de Barcelona
Llegat digital Jordi Domènech
  • Benvinguda
  • ePortfolio
    • Llista entrades ePortfolio
  • Pupitrelàndia
    • Llista entrades Pupitrelàndia
    • BIOLOGIA I GEOLOGIA 4T ESO (inclou AICLE)
      • Genètica
    • CIÈNCIES NATURALS 2 ESO
      • Energia i Calor
      • Dinàmica
    • CIÈNCIES NATURALS 3 ESO
      • Geologia
      • Fisiologia
  • Itinerario Minerva
    • XYZSTARS
    • MISSION TO STARS
    • ECOSYSTEM SIMULATOR
    • DRUG RESEARCH
    • CYBORG
    • MONTGOLFIER TOURNAMENT
    • HOME
    • CRASH
  • Itinerario Sarasvati
    • EXOS
    • FLUIDS CONGRESS
    • PACKAGING S.L.
    • KEPLER-452B
    • EPIDEMICS
    • LANDSCAPES
    • ESPIGADORAS
    • KANDINSKY SMARTCITY
  • Itinerari ProjectantCN3
    • Quant cert és? Ciència, Pseudociència i Cognició Epistèmica
    • Colagen tricks
    • Dieta Equilibrada, Justa i Sostenible
    • Life Bricks
    • Cyborg
    • Drogues i Neurones
    • Homeopatia
    • Vacunes?
    • Risk Zone
    • Una casa a l’Empordà
    • Landscapes
    • Retorn a Karlsruhe
    • Espectres Atòmics
    • Trans-Forma
    • May the force be with you
    • Projecte final KéMestásKontáiner
  • Itinerari ProjectantBioGeo1
    • SolarSystemPathway
    • Howlin’Wolves
    • xyzStars
    • EXOS
    • MeteoTV2050
    • Context-Taxon
    • WünderKammer
    • Plantax
    • Convertim l’aula en una cèl·lula
    • Earth Fluids Congress
    • GeaTours
Categories Sense categoria

Llista entrades Pupitrelàndia

  • Benvinguda
  • ePortfolio
    • Llista entrades ePortfolio
  • Pupitrelàndia
    • Llista entrades Pupitrelàndia
    • BIOLOGIA I GEOLOGIA 4T ESO (inclou AICLE)
      • Genètica
    • CIÈNCIES NATURALS 2 ESO
      • Energia i Calor
      • Dinàmica
    • CIÈNCIES NATURALS 3 ESO
      • Geologia
      • Fisiologia
  • Itinerario Minerva
    • XYZSTARS
    • MISSION TO STARS
    • ECOSYSTEM SIMULATOR
    • DRUG RESEARCH
    • CYBORG
    • MONTGOLFIER TOURNAMENT
    • HOME
    • CRASH
  • Itinerario Sarasvati
    • EXOS
    • FLUIDS CONGRESS
    • PACKAGING S.L.
    • KEPLER-452B
    • EPIDEMICS
    • LANDSCAPES
    • ESPIGADORAS
    • KANDINSKY SMARTCITY
  • Itinerari ProjectantCN3
    • Quant cert és? Ciència, Pseudociència i Cognició Epistèmica
    • Colagen tricks
    • Dieta Equilibrada, Justa i Sostenible
    • Life Bricks
    • Cyborg
    • Drogues i Neurones
    • Homeopatia
    • Vacunes?
    • Risk Zone
    • Una casa a l’Empordà
    • Landscapes
    • Retorn a Karlsruhe
    • Espectres Atòmics
    • Trans-Forma
    • May the force be with you
    • Projecte final KéMestásKontáiner
  • Itinerari ProjectantBioGeo1
    • SolarSystemPathway
    • Howlin’Wolves
    • xyzStars
    • EXOS
    • MeteoTV2050
    • Context-Taxon
    • WünderKammer
    • Plantax
    • Convertim l’aula en una cèl·lula
    • Earth Fluids Congress
    • GeaTours
  • (A1/B1)+[(C2*D$6)+E4]= 4,9
  •  10 anys de WebQuest.cat
  •  12 Situacions d’Aprenentatge / ABP per a la Geologia
  •  14 cosas obsoletas en la educación del siglo 21
  •  21 Conceptos sobre disciplina que me habría gustado oír cuando empecé en esto
  •  28 cosas extrañas que no sabías que te pasarían al meterte en el ABP (Aprendizaje Basado en Proyectos)
  •  8+8 proyectos ABP STEM: Itinerario Sarasvati
  •  9 breves desconciertos sobre educación, escuela y profesorado
  •  A la Facultat d’Educació es ve après de casa
  •  ABPMap, rúbrica per a definir la silueta d’un projecte
  •  Activitat breu sobre mapes del temps
  •  Activitat de lectura, debat i escriptura d’un assaig sobre el determinisme genètic
  •  Activitat de lectura, debat i escriptura d’un assaig sobre els transgènics
  •  Activitat de lectura, debat i escriptura d’un assaig sobre la biodiversitat
  •  Activitat Life Bricks sobre Metabolisme. Versió 2.1 RC.
  •  Activitat Mapping Chromosomes
  •  Activitat sobre claus dicotòmiques i diagrames en arbre
  •  Activitats de repàs per a preparar el global
  •  Adaptaciones curriculares y alumnos embarrancados
  •  Aggiornamento. Disseny de materials i expectatives
  •  Algun era profe compromès
  •  Alguno era profe comprometido
  •  Algunos no íbamos para profe
  •  Alguns pecats comesos a les V Jornades Ensenyament Física i Química
  •  Alumnes de diversitat
  •  Amanides, pebrots i indagació
  •  Andamio Universal para la creación de discursos pedagógicos políticamente correctos
  •  Aprenentatges clandestins, cicles de l’aprenentatge i heurística d’estar per casa
  •  Apuntes topográficos para el viaje hacia el ABP
  •  Argumenta la teva resposta
  •  Armshtadt 3 Delta, Evolució Humana, Indagació i Arqueologia
  •  Arquímedes, banyadors i raons de semblança: empenyiment
  •  “Se sienten, coño!” o cómo aceptar barco como animal acuático
  •  Òrbites CSC per a dissenyar activitats de Controvèrsia Sòcio-Científica
  •  ¡¡Al final esto parecerá un Esplai!! Homenaje al Projecte Groc.
  •  ¡Se han perdido todos menos yo! …o la innovación como viaje compartido
  •  ¿Competencias era eso?
  •  ¿Dónde está la bolita? Problema, Contexto y Contenido en #ABP
  •  ¿Qué profesorado queremos?…profesionalización y una canción de Joe Cocker
  •  Balanç, tuitfolio i claustre no presencial
  •  Balança d’Arguments. Eina per al treball amb Controvèrsies
  •  Bastida didáctica per a ensenyar i avaluar problemes de física
  •  Bastida per a llegir text híbrids (Científics/No Científics)
  •  Bastida TextTest per a la lectura crítica de textos
  •  Bastida Universal per a la creació de discursos pedagògics políticament correctes
  •  Bastides per a escriure i pensar al laboratori
  •  Best Practices in Inquiry-Based Science Education (IBSE): Hands-on Explorations and Observations Enhanced by Computational Thinking
  •  Bilbo Baggins, profes de secundària i renovació pedagògica
  •  BioGeo4ESO, itinerari d’un curs treballant per projectes
  •  Calc-Based Ecosystem Simulator: ecologia, fulls de càlcul i llicències Creative Commons
  • Carta d’un caçador de metalls
  •  Càncer de còlon, competència matemàtica i científica i comunicació científica
  •  Chasing caminalcules, indagant sobre evolució i naturalesa del coneixement científic
  •  Ciència per a tots i tota la ciència. Context al LIEC
  •  Clients o Socis? Gràcies, AMPAs.
  •  CLIL: més enllà de l’anglès
  •  Cocina, pornografía y magia
  •  Competència científica i lectora a secundària. L’ús de textos a les classes de ciències.
  •  Competencia científica: hacer un powerpoint (!?)
  •  Comunicar científicament per a pensar científicament
  •  Con-tex-tax-on, classificació i claus dicotòmiques
  •  Conflicto cognitivo, modelo científico y pajaritos en vasijas
  •  Contexto, pretexto, y meadas fuera de tiexto
  •  Control de factors de conversió
  •  Creatividad, engendros plasTICos y autonomía
  •  Creem una clau dicotòmica de roques
  •  Currículum i grau d’obertura dels projectes. ABP a dos nivells didàctics?
  •  Cyborg: neurobiologia i biomedicina del futur
  •  Déjame solo, Joe. ¿Un modelo heroico para la innovación educativa?
  •  De la ciència naïf a la real. Fem de científics.
  •  Deures d’estiu a pes: nunca máis
  •  Dieta, Justícia Social i Sostenibilitat. Activitat 3 ESO.
  •  Dinámicas colaborativas en el trabajo del profesorado.
  •  Discurs #HeVenidoaHablardeMi Libro
  •  Discurs Premi Marta Mata de Pedagogia
  •  Dossiers de recuperació de curs
  •  Drogues, vacunes i homeopatia. Tres activitats per pensar sobre arguments i (in)certeses
  •  Drug research, indagació, mitosi i càncer
  •  Educación metálica: la oración del libro de texto
  •  Eines i pautes per al treball amb Controvèrsies Sòcio-Científiques a l’aula
  •  El “núcleo irradiador” i l’absència de bibliografia en la formació del professorat
  •  Elvis, elección de centros y disgregación social
  •  Emancipación, soberbia epistémica y disidencia naïf. Cuatro escenas de Ciencia y Pseudociencia en los centros educativos
  •  En sus zapatos…
  •  ePortfolios, en trànsit cap al nou ecosistema del coneixement
  •  Eppur si muove, indagació i moviments de la Terra
  •  Equilibrio entre Proyectos y Contenidos. Protocolo TPoP, pan y chocolate.
  •  Es mouen les plantes?
  •  Escala de Certeses. Eina Epistèmica per a les Ciències.
  •  Escenas de brainstorming educativo
  •  Eslògans pedagògics i la mare que els va parir
  •  Examen Cell Biology
  •  Examen de Biologia Cel·lular i Metabolisme
  •  Examen de magnituds i unitats
  •  Examen de Nutrició Vegetal i Animal, tres nivells
  •  Examen de pràctiques
  •  Examen de pràctiques de 3 ESO
  •  Examen Geodinàmica externa, tres nivells i indagació
  •  Examen Geodinàmica interna
  •  Examen global cinemàtica i dinàmica
  •  Examen-activitats classificació éssers vius
  •  Exàmens de cinemàtica
  •  Exàmens de fisiologia vegetal i animal
  •  Exàmens de geodinàmica
  •  Exàmens de recuperació de curs
  •  Exàmens de Reproducció Animal i Vegetal
  •  Exàmens Energia
  •  Exámenes, evaluaciones y maléficos bolis rojos
  •  Exercicis Magnituds i Unitats
  •  Factors de conversió, indagació i habilitats científiques
  •  Fem un còmic per a explicar l’observació de les cèl·lules
  •  Fitxa CAM-scaffold per al dossier
  •  Fitxa de Seguiment de Treball en grup
  •  Fitxa de seguiment tutorial dels alumnes
  •  Fitxa de suport a la Cerca i estructuració d’Informació
  •  Formulari d’autoavaluació Final de Trimestre
  •  Full d’exercicis energia
  •  GeaTours, Geologia, TICs i metaaprenentatge
  •  Genètica, grups sanguinis i indagació
  •  Genetics Heredity Test
  •  Geodinàmica interna 4: plecs, falles i sinclinals
  •  Go-Lab, laboratoris remots i virtuals, indagació i cursos de formació a Creta
  •  Gondwana Tales, Plate tectonics and Inquiry
  •  Hacking the code, activitat d’indagació sobre el codi genètic
  •  Heredity ID, Webquest/Projecte sobre models d’herència genètica i pedigrees
  •  Hunting for a gene, seqüència contextualitzada d’indagació en expressió gènica, recerca in silico i ètica científica
  •  Idees i plantilles per a programar amb el nou currículum
  •  II Jornades TIC i Educació Girona
  •  III Jornades sobre l’Ensenyament de la Biologia i la Geologia
  •  Indagació en exàmens i misconceptions
  •  Indagant la Llei de Hooke
  •  IndComp, de la llibreta de notes a l’avaluació per Competències
  •  Indiana Jones, feia un portfolio?
  •  Itinerario Minerva de proyectos ABP-STEM
  •  La fugacidad de las políticas, la inercia de las prácticas
  •  La investigación educativa como herramienta de formación del profesorado
  •  La revolución como deber educativo, y la educación como emancipación. Cómos y porqués.
  •  Les plantes no tenen boca: per on menja, la planta?
  •  Les rúbriques, o són seves, o no són. Avaluar treballs col·laborativament.
  •  Llistat d’exercicis de cinemàtica
  •  Llistat d’exercicis de dinàmica
  •  Llistat d’exercicis de factors de conversió
  •  Llistat exercicis autocorregibles calor i temperatura
  •  Llistats de problemes de genètica
  •  Lo que ponga en tu título académico no marcará la diferencia
  •  Loor de las WebQuests en ABP sostenido
  •  Los expertos, las zonas de confort y su…¿circunstancia histórica? Y 3 películas de Bill Murray.
  •  Los Rollings y el trabajo por proyectos. You can’t always get what you want.
  •  Matemàtiques incendiàries al grup de treball del CRP de Granollers
  •  Matemàtiques, context i, de nou, frikisme
  • Més controls d’energia
  •  Més exàmens de Cinemàtica
  •  Més exàmens de reproducció animal i vegetal
  •  Mòduls SOR-Scaffold per al seguiment tutorial i autoavaluació
  •  Mega mapa conceptual
  •  Mesures indirectes, indagació i factors de conversió
  •  Metacognició, perspectiva i transferència.
  •  Mistery Boxes, indagació sobre magnituds i unitats
  •  Mitosis en directe: pràctica de laboratori i tècniques de diagnòstic de càncer
  •  No tengo tiempo para aprender, ¡Mañana tengo examen!
  •  Oklahoma i l’ADN. Ciència,Context,Ciutadania.Controvèrsia.
  •  Orientacions i reflexions per al desplegament del nou currículum a Ciències a l’ESO
  •  Panfleto contra el dossier
  •  Panfleto contra la ortografía en ciencias
  •  Per a Profes de #Ciències que #Projectin fer #Projectes per ensenyar #Ciències
  •  Per a profes de #Ciències que #STEM intentant això de #STEM a les #Ciències
  •  Per a profes de #Ciències que es fan #preguntes sobre com fer #preguntes a les #Ciències
  •  Per a profes de #Ciències que es volen #Virtualitzar amb #LaboratorisVirtuals i #Apps a les #Ciències
  •  Per a profes de #Ciències que tinguin #controvèrsies sobre les #controvèrsies a les #Ciències
  •  Per a profes de #Ciències que volen #avaluar com #avaluar a les #Ciències
  •  Per a profes de #Ciències que volen #indagar sobre com #indagar a les #Ciències
  •  Per a Profes de #Ciències que volen ser #Crítics ensenyant a pensar #Críticament des de les #Ciències
  •  Per a profes de #Ciències que volen treballar amb #Pseudociències a les #Ciències
  •  Per a profes de #Ciències, que vulguin #Escriure sobre #Escriure a les #Ciències
  •  Per a profes de #Ciències, que vulguin #Llegir sobre #Llegir a les #Ciències
  •  Per a profes de Ciències que es volen Naturalitzar sobre la Naturalesa de la Ciència (NOS)
  •  Perquè a ciències el primer no va ser la paraula, i perquè no hi ha ciència sense paraules.
  •  Piaget al claustre, empatia i profes/sionalització
  •  Plantax, indagació i taxonomia de plantes
  •  Por este decreto yo te declaro estándar
  •  Portfoli AICLE (1): Interessant, Pràctica i Enigmàtica.
  •  Portfoli AICLE (2): Bones preguntes, Bloom en profunditat i “Otherness”
  •  Portfoli AICLE (3). Demandes cognitives, progressions i viatges ZDP
  •  Pràctica Cinemàtica 2: Creació i interpretació de gràfics
  •  Pràctica Cinemàtica 3: Treballem amb fòrmules!
  •  Pràctica d’Energia 1: la dieta
  •  Pràctica d’investigació amb microscopi
  •  Pràctica d’observació al microscopi: bacteris
  •  Pràctica d’observació al microscopi: Epiteli Bucal
  •  Pràctica d’observació al microscopi: epiteli de ceba
  •  Pràctica de canvis d’unitats
  •  Pràctica de cinemàtica: Caminem i correm
  •  Pràctica de dissecció de ronyó i estudi dels transplantaments
  •  Pràctica de dissecció i estudi del pulmons
  •  Pràctica de Física Atòmica
  •  Pràctica de funcionament del microscopi
  •  Pràctica de les reaccions químiques
  •  Pràctica de Microscopi: amiloplasts de patata
  •  Pràctica de Nutrició Vegetal 2: demostra la fotosíntesi, treball en grup
  •  Pràctica de Nutrició Vegetal 3: La fulla, al microscopi
  •  Pràctica de Nutrició Vegetal: fotosíntesi i midó
  •  Pràctica de preparació de dissolucions
  •  Pràctica de reproducció sexual en plantes
  •  Pràctica de separació de mescles i dissolucions
  •  Pràctica Dinàmica 1: dinamòmetre i llei de Hooke
  •  Pràctica Dinàmica 2: Suma i representa forces
  •  Pràctica Dinàmica 3: visitem un laboratori virtual
  •  Pràctica Dinàmica 4: practiquem problemes de dinàmica
  •  Pràctica Ecologia 1: El Bioma
  •  Pràctica Energia 2: fonts d’energia alternatives
  •  Pràctica energia 3: Problemes d’energia
  •  Pràctica Energia 4-Tipus d’energia
  •  Pràctica Energia 5-L’energia de la caiguda
  •  Pràctica Fisiologia Animal: Òrgans i estructures
  •  Pràctica Fisiologia Animal: Dissecció de Cor
  •  Pràctica Geodinàmica Interna 1: tectònica de plaques i terratrèmols
  •  Pràctica Geodinàmica interna 2: el mapa tectònic
  •  Pràctica Geodinàmica interna 3: topografia
  •  Pràctica sobre el mètode científic: el Dr. House
  •  Pràctica sobre reproducció, anticonceptius i MTS
  •  Pràctica-article científic sobre àcids i bases
  •  Pràctica: Construïm un termòmetre
  •  Pràctica: Eye dissection
  •  Preguntes significatives i treball a pes
  •  Premi Joan Profitós per a Ciència, Llengua i Discurs
  •  Presentació a Montmeló del llibre “Aprenentatge Basat en Projectes, Treballs Pràctics i Controvèrsies”
  •  Presentació del llibre “ABP, Treballs Pràctics i Controvèrsies”
  •  Problem list Ecology Dynamics
  •  Problemes de genètica càlcul de probabilitats i epistàsia
  •  Problemes de genètica de creuaments dihíbrids i herència multigènica
  •  Problemes de genètica resolts per a autocorrecció: estudi de pedigrees
  •  Problemes de genètica: pedigrees genètics
  •  Programació d’oposicions CCNN 2 ESO
  •  Programacions: La parte contratante de la primera parte es el criterio de evaluación
  •  Projecte WünderKammer, taxonomia, museografia i indagació
  •  Qualificació en #ABP, concomitància i avaluació “Dins la caixa”
  •  Rúbrica McLeares d’avaluació d’assajos científics
  •  Receptes nostrades d’innovació: el programa Equity for Europe
  •  Sacsegem l’aula
  •  Scaffold per a analitzar els resultats dels exàmens
  •  Scaffolds (bastides didàctiques) per a presentacions orals
  •  Scientix, Innerarity, rEDUvolution y espacios en el aula
  •  Seis estrategias de andamios didácticos para usar con tus alumnos
  •  Selecció de Projectes de ciències per al confinament
  •  Seminar Track, una herramienta para Seminarios y Conversaciones en el aula de Ciencias
  •  Simplifica’t la feina: mira’t el currículum
  •  SloMo Unboxing Currículum
  •  Sobre el Hap-Ki-Do, els projectes i el Fitness
  •  Spice, passos europeus cap a la Indagació
  •  Targetes de Fal·làcies i Biaixos Cognitius per a Pseudociències
  • Taula de desenllaços: bastida didàctica per a dissenyar experiments a l’aula
  •  Test Molecular Genetics
  •  Tomates, espíritu crítico,disidencia zarista y controversias socio-científicas.
  •  Tu, tot, tothom. Coneixement distribuït al LIEC.
  •  Tupper Ware pedagògic i… 1×1 is back?
  •  Una enorme y urgente necesidad…
  •  Una invitació al Brutalisme Educatiu
  •  Una piedra irrumpe en un estanque
  •  Una proposta alternativa de deures d’estiu
  •  Unitat didàctica desenvolupada
  •  V Jornades WQ.cat, Tuitfolio i altres bones notícies
  •  Venga, pues.
  •  Via Lliure! Activitat experimental sobre biaixos de gènere en l’elecció de vies professionals.
  •  Webtask de dinàmica
  •  WTF! ¿Pruebas del ministerio para trabajar con los hijos en navidad?
  •  Zoriona!

← Llista entrades ePortfolio

Contacte i informació legal

Sobre el web

Universitat Autònoma de Barcelona
  • Avís legal
  • Protecció de dades
  • Accessibilitat web

Som una universitat capdavantera que imparteix una docència de qualitat i excel·lència, diversificada, multidisciplinària i flexible, ajustada a les necessitats de la societat i adaptada als nous models de l'Europa del coneixement. La UAB és reconeguda internacionalment per la qualitat i el caràcter innovador de la seva recerca.

© 2025 Universitat Autònoma de Barcelona

Vés a dalt ↑ Puja ↑