En el dia Internacional de la Dona Treballadora reivindiquem solucions per a combatre les moltes diferències de gènere que encara hi ha en la plantilla de PDI de la universitat.

Continuem tenint àrees en les que la presència de les dones és molt baixa i una proporció de dones força inferior a la d’homes en les escales més altes del professorat funcionari i en les posicions amb poder de decisió dins i fora de l’àmbit universitari.  A més es comprova una major dificultat de les dones per accedir al finançament de la recerca, i manquen polítiques específiques per a corregir aquesta situació.

RECLAMEM UNA MAJOR IMPLICACIÓ INSTITUCIONAL PER A CORREGIR AQUESTES DIFERÈNCIES I EMPLACEM A TOT EL PDI A PRENDRE PART ACTIVA EN LES POLÍTIQUES D’IGUALTAT I DE DISCRIMINACIÓ POSITIVA QUE, MALAURADAMENT, SON ENCARA NECESSÀRIES.