La Fira de “La Comunitària UAB” comptarà amb més de 40 col·lectius i serveis.

Aquest any posem en marxa un nou format per celebrar la comunitat de la nostra universitat i ja ens estem acostant a la primera jornada de les dues que tindran lloc durant el curs 22/23.

Amb aquesta, encetem un seguit de publicacions on explicarem diferents activitats i esdeveniments que trobareu al Campus durant el dimecres 5 d’octubre entre les 12h i les 16h.

El primer que volem presentar-vos és La Fira, un espai que esdevindrà una mostra de la diversitat del teixit associatiu universitari i dels Serveis dels Campus. Hi haurà 40 paradetes concentrades a la Plaça de l’Hemeroteca entre les 12h i les 16h. En aquest espai podreu interactuar amb tots els Serveis, unitats i col·lectius actius a la universitat. Aquí teniu la llista amb totes les entitats i serveis que hi seran.

És una oportunitat perfecta per donar a conèixer el teixit associatiu de la UAB. Si acabes de començar el teu camí a la UAB, aquesta és la millor benvinguda. Apropa’t i troba el teu col·lectiu!

No oblidis que entre les 12h i les 16h no hi haurà classes i que t’esperem a la Fira!