El lema de La Comunitària UAB reivindica l’ús de la llengua catalana al món educatiu.

“No em toquis la llengua” és el lema que emmarcarà a La Comunitària UAB 2022. La Universitat Autònoma de Barcelona vol defensar l’ús de la llengua catalana en l’àmbit acadèmic i també fer valer la seva riquesa a través de cartells i banderoles amb llistes de paraules genuïnes del català que podreu trobar per tot el campus.

Amb aquesta campanya la Universitat vol posicionar-se i sumar-se al compromís de mantenir la presència de la llengua catalana a la docència i la recerca. D’altra banda, la campanya també compta amb marxandatge que ja podeu trobar a la Botiga de la UAB; podeu trobar bosses, samarretes, tasses entre altres elements que es llençaran durant el curs.

Si voleu més informació podeu visitar la notícia a la web de la UAB aquí.