L’Espai SiS acollirà al grup musical feminista Meconio; guanyadores del Furia Fest 22.

El dimecres 5 d’octubre tindrà lloc la Comunitària a la universitat, una nova forma de celebrar la nostra comunitat i donar a conèixer el seu teixit associatiu en una jornada cultural i lúdica alhora.

L’Espai SiS, que es troba a l’eix central entre la Facultat de Ciències i la de Ciències Socials, se suma a la Comunitària acollint diverses activitats esportives i musicals que podreu gaudir entre les 12h i les 16h.

Tindrà lloc un torneig d’escacs organitzat pel col·lectiu “Les torres de la UAB” i podràs apropar-te a fer una partida o participar en la competició. També hi estarà el Club de Bàdminton de la UAB que ben segur us convidaran a jugar i intentar guanyar-los (ja us avisem que no serà gaire fàcil).

D’altra banda podreu gaudir dels Random Play Dance, que consisteixen en coreografies espontànies de cançons K-Pop, organitzat pel col·lectiu Korean Club a l’Espai Escènic.

Després hi haurà l’actuació del grup musical Meconio, guanyadores del Furia Fest 22, que faran un concert d’una hora amb tot el seu repertori. La seva música és explícitament feminista i denuncia el masclisme amb energia i vitalitat. De segur que no et deixaran indiferent.

Us convidem a gaudir de totes les activitats de l’Espai SiS el proper 5 d’octubre! Us esperem allà!