Ja tornem a tenir aquí La Comunitària, la celebració oficial de la Universitat Autònoma de Barcelona!

Una jornada cultural que se celebrarà el 23 d’abril, el dia de Sant Jordi, on podrem compartir activitats, llibres i roses!

Les activitats tindran lloc entre les 12 h i les 16 h, on els col·lectius, associacions, consells d’estudiants i serveis de la UAB formaran part de la Fira, un espai que es compondrà de diverses paradetes amb activitats on podreu interactuar amb tots ells. Totes les entitats i serveis que hi participen son les següents.

Les activitats les trobareu entre la Plaça Cívica, el Centre de Recursos, l’Espai SIS (entre l’edifici B i C), la Biblioteca de Comunicació, l’Hemeroteca, l’Edifici Àgora, el Vestíbul de la Sala de Teatre i la Facultat de Ciències i Biociències.

Podeu consultar la programació en el següent enllaç. Us hi esperem a tots i totes!