Un dels espais que podreu visitar a la Comunitària és La Fira!

La Comunitària ja la tenim aquí i abans d’arribar-hi volem presentar-vos les diferents activitats i esdeveniments que hi trobareu el pròxim 23 d’abril entre les 12 h i les 16 h.

El primer espai que us presentem és la Fira. Aquest es compondrà de diverses paradetes amb activitats on podreu interactuar amb tots ells. Consulteu totes les entitats i serveis que hi participen en el següent enllaç.

Les activitats que formen part de la Fira son les següents:

• La ruleta literària Alumni – Participa en la ruleta amb els noms de diferents escriptors alumni. Segueix a Alumni a Instagram i fes girar la ruleta. Hauràs de relacionar l’escriptor d’alumni que et surti amb la portada del seu llibre. Tens tres oportunitats! Si ho endevines, podràs participar en el sorteig de 3 targetes de 50 € de l’Abacus.
  • Passapatradu – Un joc basat en el clàssic programa televisiu “Pasapalabra”, organitzat pel Consell d’Estudiants de la Facultat de Traducció i d’Interpretació. El joc compta amb preguntes de cultura general i de cultura juvenil, amb tres nivells de dificultat i amb molts premis!
  • Quantes autores coneixes? – Quantes autores d’assaig coneixes? I poetesses? I autores de novel·les? La societat patriarcal invisibilitza les dones i les seves aportacions, però nosaltres les volem posar sobre la taula. Aquesta activitat et permetrà descobrir autores referents en diferents àmbits de la literatura. Les persones participants rebran material de l’Observatori! Activitat organitzada per a l’Observatori per a la Igualtat.
  • Quiz ECIU University – Treballa reptes internacionals amb l’ECIU University
  • La roda de les emocions – Vine a l’estand del Servei d’Assistència i Salut i fes girar la ruleta. Quina emoció t’ha sortit? Escriu una situació viscuda on hagis sentit l’emoció que t’hagi tocat.
  • Aprèn a emprendre – Què en saps d’emprenedoria? Participa en aquest Quizz organitzat per UAB emprèn i descobreix els teus coneixements sobre emprenedoria.
  • Endinsa’t en l’entorn Suiffland, la nova estació d’entrenament intel·ligent del Servei d’Activitat Física – Vine a l’estand, informa’t i registra’t a Suiffland per a gaudir del fitness interactiu, efectiu i personalitzat al SAF. Podràs guanyar samarretes, punts de llibre i d’altres obsequis.
  • Observació astronòmica del Sol – A l’estand d’Astro UAB podràs gaudir d’una observació solar amb telescopis i instruments astronòmics de l’associació. Observarem el Sol en directe per veure les diferents capes del Sol i aprendre d’astrofísica junts.
  • BiblioJENGA de les Biblioteques UAB – Podràs treure les peces del Jenga sense que et caigui la pila? Juga a la parada del Servei de Biblioteques i sigues el més hàbil en aquest joc. Hi haurà premis i un carretó amb llibres de les biblioteques perquè agafis el que vulguis.
  • Activitats de sensibilització sobre projectes solidaris – Informa’t de les activitats i programes de voluntariat de la FAS. Si realitzes una de les dues activitats de sensibilització vinculades als nostres projectes, et podràs endur un obsequi!
  • Concursos de sèries asiàtiques – Compra marxandatge del club i refresca’t amb una llet rosa a l’estand de Raikantopiini Club. També podràs participar en la tómbola i en els qüestionaris de coneixements sobre sèries.
  • MediQuiz – Joc de preguntes i respostes relacionades amb les ciències de la salut, organitzat pel Consell de Medicina. Hi haurà premis per a les persones que encertin!
  • Carpa de Campus SIS – Acosta’t al punt informatiu i dinamitzador del Campus Saludable i Sostenible.
  • T’acompanyem al teu futur professional – Busques pràctiques o feina, aquí o a l’estranger? Tens una idea emprenedora? Necessites orientació per fer el salt al món laboral? El Servei d’Ocupabilitat informarà els estudiants sobre els recursos que la UAB posa a la seva disposició per impulsar la seva inserció.
  • Fira de Llengües – La idea és donar visibilitat a les llengües que tenen a la facultat de traducció i interpretació i a la facultat de filosofia i lletres. A la paradeta hi haurà docents i/o estudiants que faran alguna activitat oberta (mini-conversa, cal·ligrafia, el nom de la llengua…). També faran targetes, cites o frases boniques en diverses llengües i les regalaran a la gent que hi vagi!
  • Taller d’origami – Aprèn a fer una rosa del tot especial pel dia de Sant Jordi amb aquest taller d’origami que dinamitza IRIS LGTB+.
  • Vols aconseguir una Tote Bag de Cultura UAB? – És teva si et subscrius al butlletí de Cultura, visites l’exposició ubicada a la planta 0 de la Biblioteca de Comunicació i respons a un qüestionari. Torna a la nostra carpa de La Comunitària a recollir la Tote Bag.

T’esperem de 12 h a 16 h el 23 d’abril a la Plaça de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca central.