Ahir a la Universitat Autònoma de Barcelona, el dia de Sant Jordi es va transformar en una festa de la cultura i la comunitat amb la celebració de La Comunitària. El campus va bullir d’activitat des de mig matí fins a la tarda, i ara, amb els ecos del dia encara ressonant, és un bon moment per reflexionar sobre els moments que vam compartir.

Els estudiants i professors, juntament amb famílies i visitants, van poder gaudir d’una varietat d’activitats que van des de la màgica cacera del tresor del Joc de Sant Jordi fins als tallers d’origami que van omplir l’aire amb l’esperit de la creativitat i l’aprenentatge. Cada racó del campus va oferir una nova oportunitat per descobrir, explorar i connectar.

La Fira va ser, sens dubte, un dels punts clau de l’esdeveniment. A les seves parades, els visitants van interactuar amb les diverses associacions i serveis de la UAB, des d’observació astronòmica fins a jocs de preguntes sobre la cultura i la salut. A més, la diversitat de llengües i cultures es va celebrar de forma vibrant a la Fira de Llengües, mostrant la riquesa lingüística i cultural de la nostra comunitat universitària.

Aquest any, La Comunitària també va destacar per les seves propostes interactives com el Random play dance, on els estudiants van ballar al ritme de la música k-pop, o l’assaig dels Ganàpies, que va capturar l’essència del treball en equip i la tradició catalana.

Gràcies a tots els que van fer possible aquesta jornada: organitzadors, participants i assistents. La Comunitària ha demostrat un cop més que som una universitat vibrant, plena de passió i compromís amb la cultura i l’educació. Ja estem comptant els dies per la pròxima edició, esperant que sigui tan memorable com aquesta.