Demà, la Plaça Cívica es converteix en un dels epicentres de La Comunitària amb activitats dissenyades per fomentar la participació, l’educació i la conscienciació en la nostra comunitat universitària.

UAB Mèdia – Connecta’t en Directe!
No et perdis la transmissió en directe que UABràdio oferirà des de la Plaça Cívica. A través de streaming web i xarxes socials, podràs seguir un programa especial d’entrevistes amb diferents representants de la comunitat universitària, explorant temes d’actualitat i d’interès per a tots els membres de la UAB.

Xiringu – Programa Salut FAS
Aprofita l’oportunitat de visitar l’estand del programa Salut FAS. Aquí trobaràs informació i assessorament sobre temes tan importants com la sexualitat, la salut sexual i reproductiva, vincles i relacions, usos de drogues, addiccions, i la salut mental.

Dinar Popular – Gaudeix d’un Dinar a Bon Preu
El bar de la plaça Cívica t’ofereix la possibilitat de reservar el teu dinar a un preu especial de 4,5 € abans de l’esdeveniment o de 5,5 € el mateix dia. A més, si ets dels primers 100, aconseguiràs la bossa amb l’emblema d’aquest any de la UAB «La salut mental està en joc #guanyemlapartida».

Punt Lila | Les violències masclistes i LGBTI-fòbiques a la universitat: què en saps?
Participa en l’activitat dissenyada i dinamitzada per les brigades del Punt Lila per a sensibilitzar envers les violències masclistes i LGBT-fòbiques a la universitat. Participa i rebràs un obsequi! Activitat organitzada per a l’Observatori per a la Igualtat.

Aquesta, és una oportunitat perfecta per a connectar amb la comunitat i aprendre sobre temes de gran rellevància!