Doctorand en Història de l’Art i Musicologia per la Universitat Autònoma de Barcelona. B.A en Producció Musical i So, i B.M en Música Contemporània al Colegio de Música (Berklee College of Music Internacional Network) de la Universidad San Francisco de Quito. Llicenciat en Psicologia, a la Pontificia Universidad Católica del Ecuador. Es investigador de l’Instituto Otavaleño de Antropología (Otavalo-Ecuador), del Grup de recerca MUSC (Les Músiques en les Societats Contemporànies) i del Grup de treball MRT (Músiques de Reproducció Tecnològiques), de la Universitat Autònoma de Barcelona. Ha treballat en diversos projectes de catalogació, preservació i digitalització de documents sonors per a diverses institucions. L’any 2017 va rebre la Subvenció de Preservació de la Música Llatinoamericana de la Fundación Cultural Latin Grammy®. També es professor convidat des de l’any 2017 en el Grau de Musicologia i del Mòdul de Etnomusicologia del Màster de Recerca en Musicologia, Educació Musical i Interpretació de la música antiga, de la Universitat Autònoma de Barcelona.
Entre els seus interessos de recerca s’hi troben: relacions entre música, so, tecnologia i cultura; so en mitjans audiovisuals; músiques i epistemologies dels Andes; historiografia i filosofia de la música; colonialisme i mestissatge en discursos sonors, i tecnologia aplicada per a preservació de la música.