L’alumnat de 4t de l’assignatura de Laboratori i Virtualitat del Grau en Educació Primària de la UAB van utilitzar un enfocament sistemàtic de co-creació per a resoldre un repte. Com reciclar els diferents plàstics del campus de la UAB per a la seva posterior utilització en la fabricació de prototips als Open Labs? (especialment el PLA, un tipus de plàstic àmpliament utilitzat en impressió 3d)

Mitjançant la talladora de vinil van realitzar dos logotips per a la part comunicativa del seu projecte. Utilitzant la talladora làser, fent servir cartró i fusta per a la creació de la paperera de recollida de PLA i per el cartell d’explicació del funcionament de la paperera.

Detalls del projecte

Tipus de projecteProjecte d’Assignatura
Data2022
TècniquesTall de vinil, Tall làser