Des de l’any 2021 el CORE Patrimoni i UAB Open Labs participem en el prestigiós Curs d’Arqueologia d’Empúries que ara (l’any 2022) ja porta 76 edicions. El curs està dirigit als estudiants de grau o postgrau en arqueologia i/o història. S’ofereixen uns coneixements pràctics en excavació, registre del camp i classificació dels materials. En les sessions organitzades per UAB Open Lab estudiants aprenen a utilitzar l’escàner 3D làser de curt abast (Creaform GoScan) per escanejar objectes arqueològics i l’escàner làser de llarg abast (Leica BLK 360) per escanejar les estructures del jaciment.

Escàners 3D de curt i llarg abast

Tipus de projecteProjecte docent
Data2021-2022
TècniquesEscàners 3D de curt i llarg abast