Llompart, Júlia. Possibilitats i reptes per a l’ensenyament i l’aprenentatge plurilingüe i pluricultural al segle XXI​. Jornada d’ensenyament i ús del valencià als centres educatius. intercanvi d’experiències d’educació plurilingüe.

Jornada d’ensenyament i ús del valencià als centres educatius

Universitat d’Alacant, 8-9 de juny de 2022

Llompart-Esbert, J. Plurilingual language teaching among mothers and children: Bridging non-formal plurilingual language teaching and initial teacher education. Comunicación oral presentada en la conferencia International Conference “Future Challenges in Early Language Learning and Multilingual Education (ELLME 2022).

Universidad de Granada, 22-24 de junio 2022.

Vallejo, C. An activist form of professional praxis: Promoting plurilingual pedagogies in teacher training through service-learning. Comunicación oral presentada en la conferencia International Conference “Future Challenges in Early Language Learning and Multilingual Education (ELLME 2022).

Universidad de Granada, 22-24 de junio 2022.

Llompart, J. Youth working together to build a renewed understanding of inclusive plurilingual education. Comunicación oral presentada en la conferencia ECER 2022 – The European Conference on Educational Research, ECER Plus online. EERA European Educational Research Association.

Online, 1-10 de septiembre 2022

Moore, E. Invitada a participación en mesa redonda La diversitat lingüística a l’aula: com fer-la jugar a favor? Estudis d’Arts i Humanitats, Grau de Llengua i Literatura Catalanes, UOC, Col·legi de Doctors.

Barcelona, 24 de noviembre 2022.

Llompart, Júlia. La recerca etnogràfica col·laborativa i participativa en entorns educatius. VI Jornada d’Estudis del Discurs Helena Calsamiglia​. Universitat Pompeu Fabra.

14 de desembre de 2022​.

Llompart, J.; Masats, D. El Treball Fi de Grau en modalitat Aprenentatge i Servei: Una oportunitat per a co-construir una educació, formal i no formal, inclusiva, plurilingüe i intercultural. Póster presentado en el XI Congrés Nacional i V Internacional d’Aprenentatge i Servei, ApSU11.

Barcelona, 25-27 de enero 2023.

Moore, E.; Llompart, J.; Masats, D.; Vallejo, C. La construcció col·laborativa d’una educació lingüística inclusiva: una mirada retrospectiva i crítica d’una dècada de recerca al GREIP. Comunicación oral presentada en el XI Congrés Nacional i V Internacional d’Aprenentatge i Servei, ApSU11.

Barcelona, 25-27 de enero 2023.

Moore, E. Learning at the intersection of language and the arts. Taller invitado en la I Jornada LITGENDI, Literacitat, gènere i identitat: Noves experiències d’aprenentatge a través de l’àlbum il·lustrat.

Universitat de València, 3-4 de mayo 2023.

Masats, D.; Vallejo, C.; Moore, E.; Llompart, J. Language brokering in a non-formal education program for migrant parents. Comunicación oral en la conferencia 10th International EDiLiC conference: From Early Childhood to Adulthood: Transitions, Continuity, and Disruptions in Plurilingual Education.

University of Copenhagen, Dinamarca, 28-30 de junio 2023.

Pratginestós, C.; Masats, D.; Llompart, J. & Moore, E. Metalinguistic reflection and mediation, a crossroads for learning? Comunicación oral presentada en el Congreso Grammar Teaching and Learning: Challenges and Opportunities, 5th EduLing Biannual Meeting 2023.

Barcelona, 29-30 de junio 2023.

Llompart, J. Alumnes plurilingües com a docents de llengua en entorns educatius diversos: possibilitats i implicacions. Comunicación oral presentada en el Simposio Internacional EDiSo. Epistemología y producción del conocimiento en los estudios sobre discurso y sociedad: Interdisciplinariedad, (re)apropiaciones y criticalidad.

Valladolid, 28-30 de junio 2023.

Llompart, J. y Dooly, M. Promoting plurilingual and pluricultural teacher competences through collaboration. Congreso AILA World Congress.

Lyon, 17-21 de julio 2023.

Holguín, D. Hacia una ecología de saberes para la formación de docentes LESLLA. Simposi internacional LESLLA 19th,

7-9 setembre 2023, Barcelona. 

Llompart, Júlia. Sociolingüística educativa i plurilingüisme: de l’etnografia i l’anàlisi de les pràctiques lingüístiques a l’acció educativa. Seminari de recerca en sociolingüística de l’Institut Menorquí d’Estudis. IME.

20 d’octubre de 2023.

Llompart, Júlia. Niñas mediadoras, jóvenes profesoras. Una trayectoria en la políticas lingüística de familias de origen migrante. M.U. Estudios Contemporáneos sobre Mundo Árabe y Comunidades Musulmanas: Mediación Social y Gestión de Conflictos.

Universidad Complutense de Madrid. 7 de novembre de 2023.

Holguín, Denise. Estableciendo sinergias entre la educación formal y no formal: una mirada decolonial para la formación de profesores de lengua en contextos de migración​. III Congreso Internacional de profesorado de Español de Español como Lengua Extranjera (CIELE), Universitat Jaume I de Castellón.

10-11 de noviembre de 2023.

Júlia Llompart, Dolors Masats, Emilee Moore i Claudia Vallejo “Siguem professors lingüísticament i culturalment sensibles!” Convenció anual APAC – Associació de Professors d’Anglès de Catalunya. Universitat Pompeu Fabra.

30, 31 de gener i 1 de febrer de 2024.

Albuquerque, Diego. Parelles lingüístiques. Analysing the cross-age teaching methods using plurilingual poetry to promote plurilingualism/pluriliteracies in teaching additional languages in a secondary school in Barcelona. International workshop on Peer interaction in the L2 classroom. Universitat Autònoma de Barcelona.

2 de febrer de 2024.

Llompart, Júlia i Honguín Denisse. “Constructing a collaborative understanding of learning and teaching for the XXI century, CULT” SEMINARIO PAFIU 2024 · 8va Edición.

5 de març 2024, Barcelona.

Llompart, Júlia. Mesa redonda: “Creando puentes para la interculturalidad y el multilingüismo: experiencias de acción innovadora”. Seminario Semana de las Lenguas. Universidad Autónoma de Madrid.

24 de abril de 2024.

Holguín, D i Llompart, Júlia. “Educación lingüística de adultos: experiencias de formación colaborativa y participativa para la sostenibilidad social”  XXI Congreso Internacional de Investigación Educativa AIDIPE 2024.

19, 20 i 21 de juny 2024

Martínez, R. “Análisis de los patrones de aprendizaje de los estudiantes de Ciencias de la Educación en prácticas de Enseñanza de la Lengua desde una perspectiva plurilingüe, desarrollados dentro del proyecto CULT” Conferencia EARLI – Utrecht, Países Bajos

26 de setembre 2024, Utrecht, Países Bajos

Llompart, Júlia. A detailed look at co-teacher development for plurilingual and inclusive teaching and learning. Seminario de investigación ‘CELES invita’. CONICET-UNSAM, Buenos Aires, Argentina.

25 de octubre de 2024.

Moore, Emilee y Vallejo, Claudia. La construcción de una educación plurilingüe inclusiva: revisión de una década de investigación en Aprendizaje-Servicio. Congreso internacional de la Sociedad Internacional de Didáctica de la Lengua y la Literatura. Universitat de Lleida.

27-29 de noviembre de 2024.

Albuquerque, Diego. Language brokering in the ‘Parelles lingüístiques’ project: Strategies and challenges. Congreso internacional de la Sociedad Internacional de Didáctica de la Lengua y la Literatura. Universitat de Lleida.

27-29 de noviembre de 2024.

Holguin, Denise i Dooly Melinda. Panel: Activism, decoloniality and plurilingual pedagogies: Challenging the discourses and practices. 24e conférence international IALIC. Vers un curriculum plurilingue: favoriser la communication pluriculturelle à l’ère numérique.

Université de Bordeaux. 28-30 de novembre 2024.

Llompart, Júlia i Mohammed Anwar, Saba. The impact of plurilingual and intercultural community-based learning on women’s empowerment. 24e conférence international IALIC. Vers un curriculum plurilingue: favoriser la communication pluriculturelle à l’ère numérique.

Université de Bordeaux. 28-30 de novembre 2024.