La Universitat Autònoma de Barcelona es prepara per acollir la XV edició de la Lliga de Debat Universitari, una competició que busca fomentar l’ús eloqüent de la paraula entre els estudiants. En aquesta edició, els participants tindran l’oportunitat de debatre sobre la qüestió: “Cal ser tolerants amb els intolerants?”.

La competició, que se celebrarà del 26 al 29 de febrer, està oberta a totes les persones matriculades a la UAB durant el curs acadèmic 2023/2024. La competició constarà d’almenys 3 debats per equip, i la llengua vehicular serà el català.

Els equips, formats per un mínim de 2 i un màxim de 6 estudiants, hauran de defensar una posició a favor o en contra del tema seleccionat. Els estudiants interessats tenen temps fins al 2 de febrer de 2024 per inscriure’s.

La preparació inclourà una formació en línia els dies 13 i 14 de febrer, a més de recursos com vídeos de competicions anteriors disponibles al canal de YouTube de la Unitat de Dinamització Comunitària.

L’equip guanyador tindrà l’oportunitat de representar la UAB en la Lliga de Debat Universitari organitzada per la Xarxa Vives d’Universitats.

El públic podrà seguir els debats a través de les xarxes socials, com Twitter (@sumataldebatUAB) i Instagram (@comunitatuab), així com al bloc Suma’t al Debat de la UAB. Una oportunitat per a tota la comunitat universitària de sumar-se al debat i gaudir de l’eloqüència dels estudiants de la UAB!