Al llarg del dia hem vist diversos debats que ens han deixat amb cites molt emocionants que ens han fet reflexionar. Vegem-ne una de cada Institut!

“Que la IA necessiti una mínima regulació vol dir que la IA no regulada pot ser perillosa.” Eric Moles, Institut Jaume Mimó.

“Com que és un risc que els estudiants utilitzin aquestes eines, de què serveix que un professor ens posi deures, si l’estudiant li demanarà a un ordinador que els faci.” Pol Calafell, Escola El Cim.

“No creus que la IA augmentarà més les desigualtats en les persones?”Eloi Vitalla, Escola Pia Caldes.

“No serveix de res utilitzar una calculadora si després a l’hora de plantejar el problema no el saps resoldre.” Maria Armengon, IES Alba del Vallès.

Seguidament us deixem un recull amb la resta de cites del dia!