Avui ha tingut lloc el darrer dia de la Lliga de Debat, en el qual s’han disputat les semifinals i la final. Aquest esdeveniment marca el tancament d’una emocionant temporada de debat, on els equips han demostrat les seves habilitats i coneixements.

Els equips que hi han participat han estat els següents:

– INS Montserrat Miró i Vila

– Manyanet Sant Andreu

– Institut Torre de Malla

– Escola El Cim

La primera semifinal ha estat entre l’INS Montserrat Miró i Vila i Manyanet Sant Andreu. En aquest, a l’INS Montserrat Miró i Vila li ha tocat defensar la posició en contra i a Manyanet Sant Andreu la posició a favor.

Aquesta semifinal ens ha deixat cites tant emocionants com aquestes:

• “Si realment no sabessin que la intel·ligència artificial és una amenaça, estaríem tenint aquest debat?”Manyanet Sant Andreu
  • “Els problemes en els quals us fixeu realment no son problemes, son hipòtesis i probabilitats molt baixes.” Montserrat Miró i Vila

La segona semifinal ha estat entre l’Institut Torre de Malla i Escola El Cim. En aquest, A l’Institut Torre de Malla li ha tocat defensar la posició en contra i a l’Escola El Cim la posició a favor.

Aquesta semifinal també ens ha deixat cites emocionants com aquestes:

• “De què serveix que un professor ens demani deures, si l’estudiant li demanarà a un ordinador que els hi faci?” – Escola El Cim
  • “Per què ningú ha considerat reformular la pregunta del debat? La IA és una oportunitat per a la humanitat?” INS Torre de Malla

Després de les dues semifinals, els guanyadors han estat els següents:

• Manyanet Sant Andreu
  • INS Torre de Malla

Finalment, després d’un debat molt intens, ja tenim guanyador!!! Manyanet Sant Andreu!

També hem donat un premi a Laia Farràs, com a millor oradora de la Lliga.

Enhorabona a tots i totes!