El proper dijous 11 d’abril hi haurà una sessió de debat sobre ‘Alimentar la ciutat: Una visió interdisciplinària del sistema alimentari’. És un acte obert a tota la comunitat universitària.

El programa és el següent (més avall el trobareu detallat):

12:30h – Presentació de la sessió

12:40h – Presentació el pack didàctic ‘Alimentar Barcelona

12:50h – Presentacions d’estudiants

13:30h – Intervenció de persones convidades

14:00h – Debat general

14:30h – Cloenda

L’assistència és lliure i no cal inscriure’s. Si algú vol un certificat d’assistència podrà demanar-lo a les persones organitzadores o a: joseplluis.espluga@uab.cat

Programa detallat:

12:30h – Presentació de la sessió

Es presentarà el funcionament grup de debat ARAG (Agricultura, Ramaderia i Alimentació en la Globalitzció), amb una trajectòria de més de 10 anys al campus, amb particular atenció als projectes sobre Sobirania Alimentària desenvolupats en col·laboració amb la FAS (Fundació Autònoma Solidària) durant els últims cursos.

12:40h – Presentació el pack didàcticAlimentar Barcelona

El pack didàctic ‘Alimentar Barcelona’, dissenyat el curs anterior, aquest curs s’ha dut a terme en diferents assignatures del Campus. La sessió actual és un dels punts de trobada i de posada en comú dels resultats obtinguts, amb la voluntat de fer-los públics i difondre’ls entre la comunitat universitària.

12:50h – Presentacions d’estudiants

Estudiants de diferents graus del Campus ens mostraran les seves reflexions sobre el sistema agroalimentari de la ciutat i quines implicacions tenen els diferents models alimentaris observats durant les sortides del pack didàctic ‘Alimentar Barcelona‘. Hi participaran grups d’alumnes de Sociologia, Geografia, Ciències Ambientals, Ciències de l’Educació, Veterinària, i del Minor de Desenvolupament Sostenible i Ciutadania Global de la UAB.

13:30h – Intervenció de persones convidades

A partir de les exposicions i reflexions dels/les estudiants, tres persones convidades per la seva expertesa en temes alimentaris faran sengles rèpliques i propiciaran el debat.

• Marina Di Masso: Investigadora de la Càtedra d’Agroecologia de la UVic.
  • Marina Barroso: Tècnica de l’Ajuntament de Barcelona
  • Una persona vinculada al moviment alimentari cooperatiu

14:00h – Debat general

S’obrirà el debat a tot el públic assistent, format per professorat i alumnat de la UAB i altres col·lectius de la comunitat universitària que hi puguin estar interessats. Es preveu l’assistència de professorat i alumnat de múltiples procedències disciplinars. En tot cas, és un acte obert a totes les persones que hi puguin estar interessades.

14:30h – Cloenda