Encetem el curs 2019-2020 amb una mini-jornada de reflexió sobre l’alimentació al Campus de la UAB, per a la que hem convidat diverses persones d’altres universitats que estan duent a terme projectes molt interessants i que poden ser inspiradors per a la nostra universitat.

Dia: Dimarts 3 de desembre de 2019

Hora: de 12h a 14h

Lloc: Sala de Juntes de la Facultat de Ciències Polítiques i Sociologia.

Assistència lliure.

Ponents:

• José Luis Cruz Macein (Departamento de Investigación Aplicada del IMIDRA – Projecte “Red Natura 2000, alimentando el CAMPUS”- Membre del “Grupo Operativo para fomentar la transición hacia la sostenibilidad de comedores universitarios madrileños”).
  • Diego Gómez Gómez (Centre de Cooperació al Desenvolupament, Vicerectorat de Responsabilitat Social i Cooperació, Universitat Politècnica de València. Membre de la Comissió de Consum Responsable de la UPV i impulsor del Mercat Agroecològic de la UPV).
  • Mariona Espinet (GRESCA-UAB & Red de Universidades Cultivadas).

+ Un representant del grup ARAG-UAB explicarà breument el projecte de “Generació d’un procés interdisciplinari de reflexió, docència i debat sobre Sobirania Alimentària al Campus de la UAB”.

La sessió està inspirada en un article publicat a la Revista Soberanía Alimentaria, Biodiversidad y Culturas titulat “La universidad, mucho por labrar y por cosechar”

Aquesta jornada está emmarcada en el projecte “Alimentar la ciutat: una visió interdisciplinària del sistema alimentari”, un projecte docent transversal dut a terme per professorat i alumnat de diferents assignatures del Campus.

Podeu descarregar el cartell AQUÍ: Jornada Alimentació Campus 3 desembre_Cartell